Umiejętności Miecz dwuręczny (GS) w Buildach Postaci New World
Lista wszystkich umiejętności dla Miecz dwuręczny w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami wykorzystującymi GS, stworzonymi na New World Guide i posortowanymi według lajków od użytkowników.

Katastrofalna kontra
Blokuj przez 2 sekundy, zmniejszając utratę wytrzymałości podczas bloku o 90%, a następnie przeprowadź kontratak, który trafia wszystkich wrogów w promieniu 4 m.
• Bez blokowania: 80% obrażeń od broni.
• 1 blok: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
• 2 bloki: 80% obrażeń od broni i dłuższe zachwianie.
• 3 bloki: 80% obrażeń od broni i odrzucenie.
Ta zdolność aktywuje determinację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Użyj ponownie tej zdolności lub wykonaj atak podstawowy, aby wykonać kontratak wcześniej.
Gdy kontratak tej zdolności dobiegnie końca, przybierzesz postawę obronną.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Obrona
Aktywna

Huczące przebicie
Wbicie broni w ziemię, wyzwalające falę uderzeniową o promieniu 4 m, zadającą 120% obrażeń od broni. Za każdego trafionego wroga zyskasz 10% umocnienia na 7 s (Kumuluje się do 3 razy).
Zdolność generuje 200% zagrożenia i zapewniadeterminację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Obrona
Aktywna

Droga ataku
Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka ataku sprawia, że przyjmujesz postawę ataku na 10 s.
Właściwości postawy ataku:
• Zadawane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Otrzymywane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Szybkie naładowanie mocą: Ataki ciężkie ładują się o 50% szybciej, ale każdy z nich zużywa 10 pkt wytrzymałości.
(Przyjęcie postawy obrony lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę ataku).
Atak
Pasywna

Podniebne cięcie
Brutalny zamaszysty atak, powodujący zachwianie, zadający 50% obrażeń od broni i nakładający 2 efekty 5% rozdarcia na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Nakłada 1 dodatkowe rozdarcie w postawie ataku.
Gdy wykonany zostanie zamach w górę tą zdolnością, przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywna

Mocarny cios
Nabij wrogów na miecz dwuręczny, a następnie brutalnie wyszarpnij ostrze. Każde trafienie przywraca 20 pkt wytrzymałości.
Pierwsze trafienie: 40% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni i przyciągnięcie celu o 1.5 m bliżej ciebie.
Ta zdolność generuje 150% zagrożenia.
Gdy drugi atak tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Obrona
Aktywna

Droga obrony
Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka obrony sprawia, że przyjmujesz postawę obrony na 10 s.
Właściwości postawy obrony:
• Otrzymywane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Zadawane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Punkt obrony: Blokuj otrzymywane ciosy, gdy twoje ciężkie ataki nabierają mocy.
(Przyjęcie postawy ataku lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę obrony).
Obrona
Pasywna

Mocarna regeneracja
Jeśli cel zostanie trafiony pierwszym uderzeniem mocarnego ciosu, odzyskasz zdrowie w wysokości 50% obrażeń od broni.
W postawie obrony pierwszy cios nakłada również 2 efekty krwawienia na 6 s, które zadają 5% obrażeń od broni w każdej sekundzie. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywna

Krytyczna klęska
Szansa na trafienie krytyczne kontrataku zostaje zwiększona o 25%.
W postawie ataku kontratak zyskuje dodatkowo 25% szans na trafienie krytyczne.
W postawie obrony kontratak leczy 20% zadanych obrażeń. (Do 5 trafień).
Obrona
Pasywna

Nieustępliwy wypad
Rzucaj się na wrogów w wirze i nakładaj spowolnienie w wysokości 20% na 4 s.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni. (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywna

Bezbłędny obrońca
Zmniejsza utratę wytrzymałości wywoływaną przez wrogie ataki o 50% podczas blokowania ataków zaraz po zmianie postawy na obronną lub z punktem obrony.
Blokowanie ataków w tym okresie wywołuje 5% rozdarcia na 10 s przeciwko atakującym w zwarciu. (Kumuluje się do 3 razy).
Obrona
Pasywna

Adaptacyjny wypad
W postawie ataku nieustępliwy wypad nakłada na trafionych wrogów uziemienie na 0.5 s.
W postawie obrony nieustępliwy wypad przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń. (do 5 trafień).
Atak
Pasywna

Przystań i zaatakuj
Po uniku zyskasz 10% nasączenia mocą na okres kolejnych 3 trafień w ciągu 10 s. (Ten efekt występuje wyłącznie w walce).
Ataki wzmocnione tym efektem przywracają 10 pkt wytrzymałości na trafienie.
Atak
Pasywna

Doskonała czujność
Jeśli otrzymasz trafienie przy pełnym zdrowiu, przyjmujesz o 20% mniej obrażeń i zyskujesz 20% umocnienia na 3 s. (czas odnowienia efektu: 20 s).
Obrona
Pasywna

Chorobliwe cięcie
Pierwszy atak nakłada chorobę, która zmniejsza przywracane zdrowie o 20% przez 10 s.
Kolejny atak trafia wszystkich wrogów w promieniu 3 m.
Atak
Pasywna

Krzyżowe cięcie
Seria 3 szybkich cięć.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Trzecie trafienie: 160% obrażeń od broni.
Po trzecim ataku tej zdolności przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywna

Adaptacyjne przebicie
W postawie obrony fala uderzeniowa odpycha wrogów na 3 m.
W postawie ataku fala uderzeniowa przyciąga wrogów o 3 m w twoją stronę.
Obrona
Pasywna

Krytyczny powrót
Zyskaj naenergetyzowanie po udanym trafieniu krytycznym i odzyskaj 5 pkt wytrzymałości i 5% zdrowia podstawowego na sekundę przez 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).
Atak
Pasywna

Wieczny opór
Przywraca zdrowie w wysokości 5% zadanych obrażeń.
Ataki wykonane w ciągu 3 s od zablokowania ataku przywracają zamiast tego zdrowie w wysokości15% zadanych obrażeń.
Obrona
Pasywna

Niepowstrzymane cięcia
Podczas wyprowadzania krzyżowego cięcia zyskujesz determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
W postawie obrony zyskujesz niewrażliwość na ogłuszenie podczas wyprowadzania cięcia krzyżowego.
Atak
Pasywna

Krzyżowa egzekucja
Obrażenia podstawowe ostatniego ciosu zostają zwiększone o 50%, jeśli poziom zdrowia celu wynosi mniej niż 50%.
W postawie ataku ten próg wzrasta do 75%.
Atak
Pasywna

Niezachwiane ostrze
Naładowane ataki ciężkie zapewniają determinację i wywołują krwawienie na 6 s, zadające 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywna

Przeraźliwy ryk
Fala uderzeniowa nakłada przy trafieniu 10% osłabienia na 10 s. Następnie udane trafienie staje się niemożliwe do przerwania na 5 s.
Obrona
Pasywna

Baczna postawa
Po przybraniu postawy obronnej zyskasz umocnienie zwiększające twój pancerz o 25% przy następnym trafieniu, jakie otrzymasz w ciągu 5 s.
(Nie dotyczy obrażeń od negatywnych efektów).
Obrona
Pasywna

Bezlitosny atak
Trafianie wrogów skraca czasy odnowienia miecza dwuręcznego:
• Atak lekki: 2%
• Naładowany atak ciężki: 10%
(skrócenie czasu odnowienia występuje raz na atak).
Atak
Pasywna

Oczyszczająca seria
Trafienie ostatnim atakiem miecza dwuręcznego w serii skraca czas działania na ciebie negatywnych efektów o 10%. (Czas odnowienia efektu: 5 s).
Obrona
Pasywna

Wyszczerbiona kontra
Kontratak powoduje krwawienie na 6 s za każdy poziom siły. Każdy ładunek zadaje 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywna

Szybki atak
Po trafieniu celu zdolnością z drzewka ataku zyskasz 20% przyspieszenia na 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).
Atak
Pasywna

Zapalona postawa
Po przybraniu postawy ataku twój kolejny atak w ciągu 5 s ma zwiększoną o 100% szansę na trafienie krytyczne.
Atak
Pasywna

Obronna zmiana
Blokowanie przez 2 s sprawi, że przybierzesz postawę obronną.
(Aktywuje się tylko podczas walki. Ten efekt nie odnowi postawy obronnej, jeśli jest już aktywna).
Obrona
Pasywna

Agresywna zmiana
Przyjmij postawę ataku po trafieniu naładowanym ciężkim atakiem.
(Ten efekt występuje nawet wtedy, gdy atak zostanie zablokowany, ale nie odnowi postawy ataku, jeśli jest już aktywna).
Atak
Pasywna

Naostrzenie miecza
Zwiększa obrażenia podstawowe o 3% za każdą posiadaną premię do miecza dwuręcznego. (Maks. liczba premii: 4).
Obrona
Pasywna

Zmiażdż słabych
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10% podczas atakowania wrogów będących pod wpływem negatywnego efektu.
Atak
Pasywna

Nieustępliwa odnowa
Skraca czas odnowienia zdolności o 50%, gdy zabijesz wroga. (czas odnowienia efektu: 5 s).
Atak
Pasywna

Zabójca gigantów
Zwiększa obrażenia podstawowe o 15% przy atakowaniu wrogów mających więcej niż 90% zdrowia.
Atak
Pasywna

Nieustępliwa moc
Zyskaj 10% nasączenia mocą na 10 s po trafieniu celu nieustępliwym wypadem.
Atak
Pasywna

Blokowanie strzał
Umożliwia blokowanie ataków dystansowych za pomocą miecza dwuręcznego, ale zwiększa utratę wytrzymałości podczas blokowania dowolnych ataków o 0%.
Obrona
Pasywna

Mocarna odnowa
Jeśli cel zostanie trafiony drugim uderzeniem mocarnego ciosu, czas odnowienia pozostałych zdolności miecza dwuręcznego zostanie skrócony o 20%.
Obrona
Pasywna

Niebiański miecz
Aktywuj ponownie umiejętność lub wykonaj atak podstawowy, by wyprowadzić atak uzupełniający, zadający 140% obrażeń od broni.
Atak
Pasywna

Oczyszczający ryk
Użycie huczącego przebicia pozwala się pozbyć 2 negatywnych efektów.
Obrona
Pasywna

Ciężkie ostrze
Naładowane ataki ciężkie mają 15% penetracji pancerza.
Atak
Pasywna