🇺🇸
Wurm Raid Bow build
0
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (179)
5
Siła
450
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
50
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0

Rozdzierające trafienie w głowę

Trafienia w głowę nakładają na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 10% na 5 s.
1

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Skracanie dystansu

Trafienie wroga mającego mniej niż 50% zdrowia skraca czas odnowienia wszystkich zdolności łuku o 5%.

Deszcz strzał

Zasypujesz wrogów nawałnicą strzał pokrywającą obszar o promieniu 4 m i zadającą 150% obrażeń od broni. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
20.0
2

Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0
5

Jak piskorz

Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).

Intuicja łowcy

Trafienie wroga pod wpływem negatywnego efektu zapewnia 5 wytrzymałości.
4

Strzały z zadziorami

Deszcz strzał wywołuje krwawienie zadające 15% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s.
3

Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0
6

Bezpośrednie trafienie

Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
30.0
7

Oznaczenie

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
8

Łowca
Długodystansowiec

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
9

Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0

Celne oko

Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
11

Dobijający strzał

Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
10

Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).

Skupienie absolutne

Zwiększa pancerz o 10% podczas celowania.
12

Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0
13

Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0
14

Atak z zaskoczenia

Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.

Zasięg strzału

Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
16

Gwóźdź programu

Trzecia strzała wystrzelona w ramach szybkiego strzału zada 25% dodatkowych obrażeń.
15

Sokole oko

Trafienie celu w głowę przywróci ci zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
18

W dziesiątkę!

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne z łuku o 10%.
17

Wstrząśnienie mózgu

Gdy trafisz cel w głowę, zadasz o 20% więcej obrażeń. Ponadto masz 50% szans na odzyskanie strzały.
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!