🇺🇸
Void G
0
- Opublikowano:

Rola:
Bruiser
Przeznaczenie:
Dla zabawy / Mem
Atrybuty (190)
5
Siła
50
Zręczność
200
Inteligencja
5
Skupienie
185
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Anihilacja
Ostrze próżni

Przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Czas odnowienia
25.0
1

Niezachwiana pewność siebie

+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.
3

Szczera pokora

+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy trwa odnawianie wszystkich zdolności.
8

Wzmocnione ostrze

Zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 20% na 5 s.
2

Odświeżająca precyzja

Trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 5%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
4

Paraliżujący krzyk

Wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 70% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s.
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
25.0
9

Wzmacniające sąsiedztwo

Gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
5

Głos mrożący krew w żyłach

Wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.
10

Okrutna próżnia

+10% do obrażeń krytycznych od ostrza próżni.
7

Wysysająca agonia

Trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.
6

Umacniające echo

Każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 10% na 10 s za trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
11

Odświeżająca kruchość

Skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod wpływem co najmniej 3 negatywnych efektów. (Efekty mogą być różne). (Maks. liczba trafień na atak: 5).
17

Wysysające ostrze

Ciężkie pchnięcia, które trafią cel, przywracają zdrowie w wysokości 5% obrażeń od broni za każdy efekt dezintegracji działający na cel. (Skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
18

Wołanie pustki

Trafienie celu za pomocą zdolności zapewni ci jeden efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca tobie i sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Czas trwania: 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
12

Rozkład
Zabójczy zasięg

+10% do obrażeń od udanych podstawowych ataków dystansowych zadawanych celom z aktywnym negatywnym efektem.

Kula rozkładu

Wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 90% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Kumuluje do się 3 razy).
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Czas odnowienia
15.0

Gorączkowe pragnienie

Za każde trafienie podstawowym atakiem dystansowym celu z nałożonym przez ciebie negatywnym efektem rękawicy próżni otrzymasz +5% many.
13

Zwodnicze pęta

Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który połączy cię z wrogiem na 10 s, co nałoży na niego osłabienie, a tobie zapewni 20% nasączenia mocą. Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 20 m, połączenie zostanie zerwane.
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Czas odnowienia
25.0
14

Związane odświeżenie

Trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
Czas odnowienia
25.0
15

Wysysające bełty

Leczenie po ciężkich atakach dystansowych jest zwiększone o dodatkowe 20% zadanych obrażeń.

Spowalniająca kula

Kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.

Wyciek esencji

Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. (Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie lub obrażenia zadawane obiektom nieożywionym).
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
20.0

Związane skupienie

+200% do regeneracji many, gdy połączenie jest aktywne.
16

Wybuchowa kula

Ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 70% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).

Pożeracz dusz

Gdy połączenie zakończy się lub zostanie zerwane, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!