🇺🇸
Synops SNS GA
0
- Opublikowano:

Rola:
Tank
Przeznaczenie:
Oblężenie (Ogólne)
Atrybuty (190)
200
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
312
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze

Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Czas odnowienia
15.0

Nasączone mocą pchnięcie

Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
1

Niepowstrzymane pchnięcie

Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Obrońca
Solidna tarcza

Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
2

Szarża z tarczą

Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Czas odnowienia
20.0
3

Pewny chwyt

Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku wręcz.
9

Rąbnięcie tarczą

Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
25.0
5

Odporność na żywioły

Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
4

Trening obronny

Gdy zablokujesz atak, zyskasz 20% do umocnienia na 5 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
10

Tarcze w górę

Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku dystansowego.
11

Przeraźliwe rąbnięcie

Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.
6

Jedność z tarczą

Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.
7

Ulepszona szarża

Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
8

Determinacja obrońcy

Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
45.0
12

Gwóźdź programu

Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.

Ożywczy bastion

Zyskujesz 15 wytrzymałości, gdy trafisz cel za pomocą rąbnięcia tarczą lub szarży z tarczą.
15

Końcowe odliczanie

Jeśli masz mniej niż 50% zdrowia, zmniejszenie otrzymywanych obrażeń rośnie o 20%.
13

Wstrząsające rąbnięcie

Rąbnięcie tarczą ogłusza wrogów na 1 s dłużej.
18

Przeraźliwa szarża

Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
17

Rekonwalescencja

Zwiększa wszystkie otrzymane efekty lecznicze i regeneracyjne o 10%.
16

Przywrócenie

Na koniec determinacji obrońcy zyskujesz 15% maksymalnego zdrowia.
14

Formacja obronna

Podczas blokowania wszyscy sojusznicy w promieniu 4m otrzymują o 30% mniej obrażeń. (Czas odnowienia: 1 s).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!