🇮🇹
Starter Build Bruiser PvP
1
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
211
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
300
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Kosiarz
Skoszenie

Wydłuża topór do 5 metrów, przyciągając wrogów do ciebie, zadając 80% obrażeń od broni i wywołując zachwianie u trafionych wrogów.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).

Zachłanność

Ataki lekkie toporem dwuręcznym zapewniają nasączenie mocą, zwiększając obrażenia o 5% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
2

Szarża

Szarżujesz 15 m naprzód i zadajesz 120% obrażeń od broni, gdy dotrzesz do celu. Naciśnij klawisz ataku podstawowego, by przerwać szarżę i zaatakować wcześniej.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
3

Krytyczny sukces

Po trafieniu krytycznym zadanym toporem dwuręcznym zyskasz zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
15

Objęcia śmierci

Zwiększa o 10% penetrację pancerza przez ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 50% zdrowia.
14

Jak brzytwa

Zwiększa obrażenia krytyczne o 10%.
16

Frustracja

Przy każdym twoim zablokowanym ataku zyskujesz 15% do obrażeń na 10 s. (Kumuluje się do 1 razy).

Stan krytyczny

Ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 30% zdrowia mają o 15% więcej szans na zadanie obrażeń krytycznych.
17

Nieprzewidywalny cios

Podczas szarży możesz wykonać blok, by wyprowadzić cios zadający 140–165% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.

Pożywka

Ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 30% zdrowia przywracają zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
18

Młócarz
Determinacja młócarza

Jeśli wróg cię trafi, kiedy dzierżysz topór dwuręczny i masz mniej niż 50% zdrowia, zyskasz 40 do wytrzymałości (Czas odnowienia: 20 s).
10

Wir wodny

Wykonujesz szybki atak obrotowy przyciągający do ciebie cele znajdujące się w promieniu 2,5 m. Zadaje on 110% obrażeń od broni.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
1

Wir

Atakujesz z obrotu wszystkich wrogów w promieniu 2,5 m i zadajesz 50% obrażeń od broni. Po trafieniu wroga następuje kolejny obrót. Podczas obrotu możesz się ruszać. (Maks. 4 obroty.) (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy.)
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Zachłanna burza

Zwiększa zasięg przyciągania wiru wodnego o 50%.
4

Wytrwały rębajło

Dodaje determinację do ataków ciężkich topora dwuręcznego. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 12%, gdy determinacja jest aktywna.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
11

Wchłonięcie

Gdy wir wodny jest aktywny, pochłania wszystkie pociski.
6

Studnia grawitacyjna

Zamach w górę zadający 25% obrażeń od broni i wywołujący potężne rozdarcie rzeczywistości tworzące wir w odległości maksymalnie 10 m od ciebie. Wir wciąga w swój środek wrogów w promieniu 4 m i uziemia ich na 1 s.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
5

Wykonalność natychmiastowa

Dodaje do wiru wodnego kolejny atak obrotowy przyciągający wrogów i zadający 110% obrażeń od broni. Ponadto zyskuje determinację podczas aktywowania.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
8

Zemsta

Gdy zablokujesz atak toporem dwuręcznym, zyskasz 5% do obrażeń na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).

Zapchana studnia

Zwiększa obrażenia od wybuchu o 10% za każdego wroga złapanego przez wir. (Maks. liczba celów: 5).
7

Centrum uwagi

Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 4 m od ciebie, zyskujesz 10% do obrażeń.
12

Ochrona przed tłumem

Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w odległości 4 m od ciebie, otrzymujesz 20% do pancerza.
13

Animusz

Stojąc w twojej studni, sojusznicy zyskują 10% do umocnienia. (Umocnienie zwiększa pancerz).
9

Furia młócarza

Ataki toporem dwuręcznym dają kumulujące się zwiększenie obrażeń o 3% na 3 s. (Kumuluje się do 10 razy).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!