🇺🇸
ShadowGear
0
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
78
Siła
173
Zręczność
30
Inteligencja
70
Skupienie
106
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0
19

Rozdzierające trafienie w głowę

Trafienia w głowę nakładają na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 10% na 5 s.

Złap mnie, jeśli potrafisz

Jeśli co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 3 metrów od ciebie, zyskujesz 20% przyspieszenia. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
12

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
13

Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0
14

Jak piskorz

Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
17

Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0
15

Bezpośrednie trafienie

Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
30.0
16

Oznaczenie

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
18

Łowca
Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0
1

Celne oko

Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
4

Dobijający strzał

Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
7

Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
2

Skupienie absolutne

Zwiększa pancerz o 10% podczas celowania.
5

Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0
8

Impet strzały

Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
3

Preludium

Ciężkie ataki zadają o 10% więcej obrażeń wrogom z pełnym zdrowiem.
6

Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0
9

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!