🇵🇹🇧🇷
Ragabesh build
1
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
279
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Krew
Tondo

Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Czas odnowienia
6.0

Odświeżające ciosy

Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
10

En garde

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
11

Popis i finisz

Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Czas odnowienia
20.0
12

Pragnienie krwi

Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Czas odnowienia
6.0

Z klasą

Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
13

Jeszcze raz

Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Czas odnowienia
6.0

Ciężkie przebicie

Każdy atak ciężki, który sięgnął krwawiącego przeciwnika, przedłuża krwawienie z ran zadanych za pomocą rapiera o 2 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).

Stylowo

Zyskujesz 20 wytrzymałości, jeśli finisz trafi jakiś cel.
14

Gracja
Desperacja

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy twoja wytrzymałość spada poniżej 40%.
16

Unik

Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Czas odnowienia
12.0
1

Kontrola oddechu

Zyskujesz 3 wytrzymałości po każdym trafieniu.
15

Riposta

Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0

Crescendo

Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Czas odnowienia
12.0
2

Przebicie

Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0
6

Oliwa do ognia

Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.

Czerwone zasłony

Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
17

Allegro

Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
3

Szybki wypad

Zabicie wroga za pomocą tej zdolności skraca jej czas odnowienia o 80%.
Czas odnowienia
20.0
7

Priorytet

Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Czas odnowienia
18.0

Adagio

Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
4

Pęd

Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
18

Następstwo

Po wykonaniu przebicia twoje następne trafienie krytyczne w ciągu 5 s zada obrażenia większe o 15%.
8

Wdech

Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
5

Przerwanie

Jeśli naciśniesz atak podstawowy w dowolnym momencie podczas przebicia, zatrzymasz się i wykonasz kolejny atak z miejsca, zadający 115% obrażeń.
Czas odnowienia
20.0
9

Rozpęd

Gdy użyjesz dowolnej zdolności, twój następny atak lekki lub ciężki zada o 30% więcej obrażeń. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 3 s.
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!