🇺🇸
noob assassin melee
0
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
355
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Anihilacja
Ostrze próżni

Przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Czas odnowienia
25.0

Niezachwiana pewność siebie

+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.
2

Odświeżająca precyzja

Trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 5%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
16

Zapomnienie

Przyzywasz wokół swoich stóp krąg energii próżni o promieniu 5 m na 6 s, który zadaje wrogom 30% obrażeń od broni na sekundę, a sojusznikom zapewnia nasączenie mocą zwiększające zadawane przez nich obrażenia o 15%.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Czas odnowienia
20.0
3

Paraliżujący krzyk

Wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 70% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s.
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
25.0

Wzmacniające sąsiedztwo

Gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
11

Wyniszczające zapomnienie

Twoje ataki wywołują u celów znajdujących się w zasięgu działania osłabienie zmniejszające zadawane przez nie obrażenia o 5% na 5 s za każde trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
14

Głos mrożący krew w żyłach

Wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.

Wysysająca agonia

Trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.
12

Ożywcze zapomnienie

Gdy ty i twoi sojusznicy przebywacie w zasięgu działania umiejętności, otrzymujecie +25% do tempa regeneracji wytrzymałości.
15

Umacniające echo

Każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 10% na 10 s za trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).

Odświeżająca kruchość

Skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod wpływem co najmniej 3 negatywnych efektów. (Efekty mogą być różne). (Maks. liczba trafień na atak: 5).
13

Wołanie pustki

Trafienie celu za pomocą zdolności zapewni ci jeden efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca tobie i sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Czas trwania: 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).

Rozkład
Zabójczy zasięg

+10% do obrażeń od udanych podstawowych ataków dystansowych zadawanych celom z aktywnym negatywnym efektem.
17

Kula rozkładu

Wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 90% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Kumuluje do się 3 razy).
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Czas odnowienia
15.0
1

Zwodnicze pęta

Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który połączy cię z wrogiem na 10 s, co nałoży na niego osłabienie, a tobie zapewni 20% nasączenia mocą. Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 20 m, połączenie zostanie zerwane.
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Czas odnowienia
25.0

Drenująca kula

Zyskujesz 5% do many za każdego wroga trafionego kulą.
4

Związane odświeżenie

Trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
Czas odnowienia
25.0

Wysysające bełty

Leczenie po ciężkich atakach dystansowych jest zwiększone o dodatkowe 20% zadanych obrażeń.
18

Spowalniająca kula

Kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.
6

Wyciek esencji

Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. (Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie lub obrażenia zadawane obiektom nieożywionym).
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
20.0
5

Wybuchowa kula

Ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 70% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
7

Wydłużone cierpienie

Trafienie podstawowym atakiem dystansowym wydłuża czas trwania nałożonych przez ciebie negatywnych efektów niebędących efektami obezwładniającymi o 10%.

Orzeźwiający wyciek

Sojusznicy otrzymają dodatkowo 15 wytrzymałości, jeśli trafią cel znajdujący się pod wpływem wycieku esencji.
9

Pożeracz dusz

Gdy połączenie zakończy się lub zostanie zerwane, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).

Uzdrawiający unik

Unik wykonany przy pełnej manie przywraca ci zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
8

Nadmiar esencji

Gdy wyciek esencji się zakończy albo gdy cel zginie, sojusznicy w promieniu 4 m od celu odzyskują zdrowie w wysokości 80% twoich obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
10

Spojrzenie w pustkę

Trafienie celu za pomocą zdolności zapewnia 1 efekt esencji próżni. Przy co najmniej 4 efektach następny ciężki atak dystansowy, który trafi cel, usunie je wszystkie oraz natychmiast zresetuje wszystkie czasy odnowienia umiejętności rękawicy próżni (Czas odnowienia: 15 s).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!