🇺🇸
MONEYBOIZ v2
0
- Opublikowano:

Rola:
Mag
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
254
Siła
5
Zręczność
162
Inteligencja
5
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Kontrola
Wystrzelenie siatki

Wystrzeliwuje z garłacza dużą siatkę zadającą 70% obrażeń od broni i spowalniającą trafiony cel o 40% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, moc tego ataku odrzuci cię do tyłu.
Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, moc tego ataku odrzuci cię do tyłu.
Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Czas odnowienia
20.0

Azothowe odłamki

Oddajesz 5 strzałów w poziomym łuku przed sobą i jednocześnie odpychasz się do tyłu. Każdy strzał zada 50% obrażeń od broni.
(Każde kolejne trafienie w ten sam cel zada o 20% mniej obrażeń niż poprzednie).
(Każde kolejne trafienie w ten sam cel zada o 20% mniej obrażeń niż poprzednie).
Czas odnowienia
14.0
1

Szybkie ręce

Jeśli wystrzelenie siatki trafi w cel, skraca swój czas odnowienia o 20%.
Czas odnowienia
20.0

Strzelanie w biegu

Przeładowanie zapewnia 40% przyspieszenia na 1 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).

Wystrzelenie szpona

Wystrzeliwuje szpon o czterech zakończeniach przytwierdzony łańcuchem do wylotu lufy. Pocisk przelatuje do 14 m i może unieść cię maksymalnie na 3 metry w górę.
Jeśli zahaczy o wroga, zada 40% obrażeń od broni i nałoży na niego uziemienie trwające 1 s, po czym szybko cię do niego przyciągnie.
Przyciągnięcie można anulować użyciem dowolnej zdolności lub podstawowym strzałem.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Jeśli zahaczy o wroga, zada 40% obrażeń od broni i nałoży na niego uziemienie trwające 1 s, po czym szybko cię do niego przyciągnie.
Przyciągnięcie można anulować użyciem dowolnej zdolności lub podstawowym strzałem.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
20.0
6

Zasięg

Zwiększa zasięg tego ataku z 12 m do 16 m.
2

Doskok i odskok

Po użyciu przywraca 8 wytrzymałości co sekundę przez 10 s.
7

Podbicie

Przeładowania dają ci zwiększenie obrażeń o 4% na 6 s. (Kumuluje się do 4 razy).
9

Niezgoda

Każde użycie tej zdolności powoduje wystrzelenie 4 dodatkowych śrucin.
3

Siatka kolczasta

Pierwsze trafienie podczas wystrzelenia siatki zadaje o 30% mniej obrażeń od broni. W zamian zadaje 35% dodatkowych obrażeń od broni co sekundę jako krwawienie przez 3 s.

Głębokie ładowanie

Ostatni pocisk załadowany do garłacza zada obrażenia większe o 15%.
10

Gotowość do walki

Każde trafienie śruciną, nawet jeśli zostanie zablokowane, skraca czas odnowienia tej zdolności o 2%.
Czas odnowienia
20.0
8

Odświeżenie

Każde trafienie tą zdolnością lub podstawowym strzałem garłacza skróci czas odnowienia tej zdolności o 1.5%.
Czas odnowienia
14.0
4

Ruchome przeciążenie

Przyciągnięcie zakończone powodzeniem automatycznie przyznaje jedną załadowaną sztukę amunicji. Jeśli masz obecnie załadowane 2 sztuki amunicji, spowoduje to przekroczenie maksimum i załadowanie trzeciej.

Umacniająca agresja

Trafienie celu znajdującego się w promieniu 3 m zapewnia umocnienie, zwiększające pancerz o 10% na 2 s.
11

Bomba azothowa

Wystrzeliwujesz pojedynczą bombę w środek poziomego łuku. Bomba wbije się w świat i wybuchnie z opóźnieniem 1 s, zadając 100% obrażeń na obszarze 3 m.
5

Rozładowanie

Następny strzał oddany w ciągu 6 s po użyciu zdolności będzie zawierał 8 śrucin, a nie 6.
12

Chaos
Planowanie na przyszłość

Użycie zdolności skraca czasy odnowienia wszystkich innych zdolności o 4%.
19

Granat dzielony

Wystrzeliwuje z garłacza granat, który odbija się maksymalnie 4 razy.
Granat dzielony wybuchnie po 1,5 s, ale można też zdetonować go wcześniej, naciskając ponownie klawisz tej zdolności przed upływem podanego czasu.
W chwili wybuchu granat rozdziela się na 3 minigranaty, które oddalają się nieco od siebie i wybuchają po 1 s od wylądowania, zadając 85% obrażeń od broni na obszarach o promieniu 3 m.
(Każde kolejne trafienie granatem tego samego celu zadaje o 40% mniej obrażeń podstawowych).
Granat dzielony wybuchnie po 1,5 s, ale można też zdetonować go wcześniej, naciskając ponownie klawisz tej zdolności przed upływem podanego czasu.
W chwili wybuchu granat rozdziela się na 3 minigranaty, które oddalają się nieco od siebie i wybuchają po 1 s od wylądowania, zadając 85% obrażeń od broni na obszarach o promieniu 3 m.
(Każde kolejne trafienie granatem tego samego celu zadaje o 40% mniej obrażeń podstawowych).
13

Na fali

Aktywowanie zdolności zapewnia 3% do umocnienia na 10 s. (Kumuluje się do 5 razy). (Umocnienie zwiększa pancerz).
17

Zmiękczenie

Zadajesz o 25% więcej obrażeń celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
14

Ładunek moździerzowy

Ładujesz garłacz ciężkimi kartaczami. Przez następne 15 s lub 3 strzały wystrzeliwane pociski nie składają się z wielu śrucin, lecz zawierają ciężki, szybko opadający kartacz, który po uderzeniu wywołuje wysoki wybuch zadający 100% obrażeń od broni na obszarze 3 m.
Jeśli cel znajduje się w odległości co najmniej 10 m, otrzyma o 35% więcej obrażeń od moździerza.
Jeśli cel znajduje się w odległości co najmniej 10 m, otrzyma o 35% więcej obrażeń od moździerza.

Wybuchy zapalające

Wybuchy granatu dzielonego przy trafieniu nakładają na cel podpalenie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
16

Opóźniona ucieczka

Każde trafienie granatem zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 3 s. (Kolejne trafienia odświeżają ten czas).
15

Gruby śrut

Zadajesz 10% więcej obrażeń dowolnemu celowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 8 s.
18

Artyleria

Bezpośrednie obrażenia od zdolności rosną o 15%, jeśli ofiara znajduje się w odległości co najmniej 10 m.

Potężny strzał

Z lufy garłacza wydobywa się potężny podmuch, który powala każdy cel znajdujący się bezpośrednio przed tobą. Potężny strzał zadaje 50% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).

Ostatnia szansa

Zawsze, gdy otrzymujesz trafienie przy zdrowiu wynoszącym mniej niż 50%, zyskujesz umocnienie zwiększające pancerz o 50% na 4 s (czas odnowienia: 30 s).

Wydłużona komora

Utrzymanie w lufie 2 załadowanych sztuk amunicji przez 2 s po przeładowaniu spowoduje załadowanie trzeciej sztuki aktywnej amunicji.

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!