🇵🇹🇧🇷
Lyoong
0
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
304
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
160
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Skracanie dystansu

Trafienie wroga mającego mniej niż 50% zdrowia skraca czas odnowienia wszystkich zdolności łuku o 5%.
2

Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0

Jak piskorz

Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
3

Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0

Łowca
Długodystansowiec

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
4

Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0
5

Celne oko

Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
6

Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
7

Skupienie absolutne

Zwiększa pancerz o 10% podczas celowania.
8

Wybuchowa strzała

Wystrzel strzałę, która zada 50% obrażeń od broni przy trafieniu, a następnie wybuchnie, zadając dodatkowe 135% obrażeń wszystkim celom znajdującym się w promieniu 2.5 m.
Czas odnowienia
22.0
9

Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0
10

Impet strzały

Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
11

Preludium

Ciężkie ataki zadają o 10% więcej obrażeń wrogom z pełnym zdrowiem.
12

Ognista strzała

Bezpośrednie trafienie wybuchową strzałą nakłada podpalenie, zadające 8% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
13

Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0
14

Atak z zaskoczenia

Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.
15

Zasięg strzału

Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
16

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!