🇷🇺
Lost IceMut
0
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Ekspedycje
Atrybuty (190)
250
Siła
200
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
65
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Berserker
Wściekłe ciosy

Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
17

Berserker

Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0
15

Skumulowana siła

Po trafieniu tego samego celu trzema atakami lekkimi lub celnymi rzutami zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 20% do zadawanych obrażeń na 3 s lub do następnego ataku.
16

Dzika szarża

Skok do przodu i dwukrotny cios.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
12.0

Łowy

W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Czas odnowienia
18.0
18

Odprawa

Jeśli cel ma mniej niż 30% zdrowia, dzika szarża zadaje o 20% więcej obrażeń.
Czas odnowienia
12.0

Na przekór wszystkiemu

Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).

Odnowa berserkera

W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Czas odnowienia
18.0
19

Obezwładniające ciosy

Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Czas odnowienia
12.0

Berserkerskie oczyszczenie

Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Czas odnowienia
18.0

Wściekłe oczyszczenie

Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie efekty krwawienia, oparzenia i trucizny zostaną z ciebie zdjęte. (Czas odnowienia: 60 s).

Toporek
Rozdzierający rzut

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Czas odnowienia
8.0
1

Celny rzut

Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.
2

Rzut krytyczny

Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
5

Zamierzony impet

Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Czas odnowienia
8.0
3

Dystans społeczny

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Czas odnowienia
18.0

Zapalczywość

Co trzecie trafienie rzuconą siekierką jest gwarantowanym trafieniem krytycznym.
6

Oportunistyczny

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Czas odnowienia
8.0
11

Odświeżające rzuty

Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.
13

Szybka moc

Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Czas odnowienia
18.0

Zakażony rzut

Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni.
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Czas odnowienia
15.0
4

Nie podchodź

Trafienia dystansem społecznym wywołują uziemienie trwające przez 1 s.
Czas odnowienia
18.0

Wyzysk

Wszystkie ataki zadają 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem negatywnego efektu.
7

Śmiertelna moc

Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Czas odnowienia
15.0
8

Drugi oddech

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Czas odnowienia
8.0
12

Potęga rzutu

Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.
10

Przypływ adrenaliny

Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.

Transmisja powietrzna

Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
9

Uporczywość

Trafienie celu rzuconą siekierką wydłuża czas działania wszystkich negatywnych efektów siekierki nałożonych przez ciebie na ten cel o 20%.
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
14

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!