🇺🇸
Invasion Mage
0
- Opublikowano:

Rola:
Mag
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
506
Inteligencja
5
Skupienie
5
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mag ognia
Ognisty filar

Wywołujesz na obszarze docelowym wybuch płomieni o promieniu 2.5 m, który zadaje 155% obrażeń od broni.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
10.0
1

Zapałka

Ognisty filar zadaje o 5% więcej obrażeń za każdy skumulowany efekt węgli, jaki działa na cel.
2

Deszcz meteorów

Przywołujesz na 4 s deszcz meteorów o promieniu 4.5 m na obszar docelowy w odległości maksymalnie 20 m od ciebie. Zadaje 100% obrażeń od broni celom wchodzącym na obszar, a potem dodatkowe 50% obrażeń od broni co 1 s celom pozostającym na obszarze.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Czas odnowienia
18.0
3

Czysty umysł

Gdy masz więcej niż 50% many i używasz ognistej laski, zyskujesz 5% nasączenia mocą. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
7

Spryt podpalacza

Zyskujesz 15% maksymalnego poziomu many za każdego wroga trafionego ognistym filarem.

Ofiara

Deszcz meteorów zapewnia 3% maks. poziomu many za każde zadane obrażenia.
4

Przypalenie

Ataki lekkie i ciężkie nakładają na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
8

Zaklęciomiot

Twoje zdolności używania ognistej laski dają o 10% większą szansę na zadanie obrażeń krytycznych.
9

Wyrok Heliosa

Trafienie celu przebywającego na obszarze działania deszczu meteorów lekkim lub ciężkim atakiem nałoży na niego efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
5

Prorok boga ognia

Zwiększa obrażenia krytyczne podczas używania ognistej laski o 15%.
11

Flara

Ataki ciężkie wyzwalają przy trafieniu rozbryzg o promieniu 1 m, w zamian zmniejszając zadawane obrażenia o 110%.
10

Ognista determinacja

Rzucając deszcz meteorów, zyskujesz determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
6

Runy Heliosa

Użycie zdolności ognistej laski powoduje umieszczenie na ziemi 4-metrowej runy zwiększającej zadawane przez ciebie obrażenia o 20%, gdy się na niej znajdujesz. Runa utrzymuje się przez 7 s. (Czas odnowienia: 30 s).
12

Piromanta
Piromania

Wszystkie ataki zadają obrażenia większe o 10% celom z aktywnym efektem podpalenia lub węgli.
19

Miotacz ognia

Wypuszczasz z laski 4-metrowy strumień płomieni zadający 100% obrażeń od broni co sekundę. Każde trafienie nakłada efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
Koszt: 5 many na sekundę.
Koszt: 5 many na sekundę.
Czas odnowienia
8.0
13

Spopielenie

Wyzwala wokół ciebie ognistą eksplozję o promieniu 3 m zadającą 125% obrażeń od broni i odpychającą wszystkich wrogów 0.3 m w tył. Nakłada na trafionych wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
12.0

Nagrzanie

Uniknięcie atakującego wręcz wroga nałoży na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s (kumuluje się do 5 razy. Czas odnowienia: 1 s).

Zachłanne płomienie

Zwiększa zasięg miotacza ognia o 50%.
14

Rozniecenie

Nałożony efekt węgli trwa o 20% dłużej.
18

Ognie piekielne

Zwiększa obrażenia podstawowe miotacza ognia o 25%.
15

Ognisty tancerz

Miotacz ognia nie ma czasu odnowienia.
16

Patrz, jak płoną

Trafienia krytyczne zdolnościami ognistej laski wywołują efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
17

Zapłon

Zapewnia 3% nasączenia mocą na 7 s za każdego wroga trafionego spopieleniem (kumuluje się do 5 razy).

Chrzest ognia

Gdy trafisz cel znajdujący się w promieniu 4 m od ciebie, otoczy cię pole ognia, które przez 5 s będzie zadawać 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 4 m. (Czas odnowienia: 30 s).

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!