🇺🇸
HAMMER SPEAR OPR FUN FUN FUN
1
- Opublikowano:

Rola:
Bruiser
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (0)
107
Siła
72
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
147
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Wydzielacz
Zabójcza konsekwencja

Kolejne ataki ciężkie na pojedynczy cel zadają o 10% większe obrażenia. (Kumuluje się do 3 razy).

Oszczep

Rzucasz włócznią, zadając 80% obrażeń od broni i wywołując zachwianie celu przy trafieniu.
Czas odnowienia
15.0

Zabójczy zasięg

Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 10% przy atakowaniu celów znajdujących się w odległości co najmniej 3 m.
1

Odświeżający wymach

Ataki ciężkie, które trafią cel, skracają wszystkie czasy odnowienia włóczni o 15%. (Maks. 1 redukcja na atak).

Manewry wymijające

Unik w tył zużywa o 20% mniej wytrzymałości przez 2 s po trafieniu celu.
2

Podcięcie

Podcięcie wrogowi nóg, zadające 45% obrażeń od broni i wywołujące powalenie.
Czas odnowienia
10.0
4

Cyklon

Atak obrotowy, który zadaje 165% obrażeń od broni celom w promieniu 3 m i spowalnia je o 30% na 3 s. Ta zdolność aktywuje determinację.
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
12.0

Orzeźwiający krytyk

Trafienie krytyczne przywraca 20 wytrzymałości.
7

Bezlitosna siła

Zadaje obrażenia większe o 25% powalonym celom.
3

Mocny wymach

Podczas ataku aktywuje się determinacja.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
5

Postawa obronna

Ataki ciężkie, które trafią cel, zapewniają umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 2 s.

Cios miłosierdzia

Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego podczas podcięcia dodaje atak uzupełniający w postaci silnego pchnięcia, zadającego 150% obrażeń od broni.
6

Trening siłowy

Szybkość regeneracji wytrzymałości wzrasta o 30%, gdy jej poziom spadnie poniżej 50%.
8

Palownik
Szpikulec

Rzut naprzód i nadzianie celu na broń, zadające 125% obrażeń od broni i wywołujące krwawienie. Krwawienie zadaje 20% obrażeń od broni co 1 s przez 10 s.
Czas odnowienia
15.0
9

Odświeżające dźgnięcie

Drugie trafienie w serii ataków lekkich skraca wszystkie czasy odnowienia zdolności włóczni o 10%. (Maks. 1 redukcja na atak).
18

Podziurawienie

Wykonaj trzy szybkie, przebijające ciosy, zadające po 80% obrażeń od broni i nakładające na cel rozdarcie, które zmniejsza pancerz celu o 5% na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Czas odnowienia
12.0
12

Obezwładniające dźgnięcie

Ostatni cios w serii ataków lekkich spowalnia cel mający mniej niż 30% zdrowia o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Śmiertelna zasadzka

Nadzianie zadaje o 20% większe obrażenia celom z pełnym zdrowiem.
10

Dobicie

Zadaje obrażenia większe o 15% celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
17

Zachęta

Trafienie krytyczne szpikulcem zapewnia nasączenie mocą zwiększające obrażenia o 20% na 10 s.
11

Kopnięcie z wyskoku

Użyj włóczni, by skoczyć naprzód i kopnąć cel, zadając mu 75% obrażeń od broni i wywołując u niego zachwianie. Nakłada ogłuszenie na 1.5 s.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
15.0

Rozdzierające ciosy

Zwiększa efekt rozdarcia każdego ciosu o 10% przeciwko celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
13

Agresywne manewry

Pierwsze trafienie zdolnością w ciągu 2 s po wykonaniu uniku skraca wszystkie czasy odnowienia włóczni o 20%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
16

Decydujące ciosy

Każdy atak nakłada na cel 1 efekt osłabienia, zmniejszając zadawane przez niego obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
14

Krytyczne pogorszenie

Trafienie krytyczne wydłuża czas trwania negatywnych efektów nałożonych przez włócznię o 20%.
15

Słaby punkt

Zadaje 10% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt działający na cel. (Maks. 30%).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!