🇺🇸
DOUBLE SINGLE TARGET HEALS DELOS
0
- Opublikowano:

Rola:
Healer
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (188)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
310
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
6.0
9

Wyzwolenie

Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
1

Przywilej

Koszt boskich objęć: 20 many.
10

Święta ziemia

Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
20.0
3

Laska, która leczy

Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
2

Desperacka szybkość

Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
6

Uświęcona ziemia

Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
4

Rewitalizacja

Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
7

Wspólne zmagania

Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.
11

Pomazany

Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
5

Rykoszet

Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.

Święta ochrona

Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
8

Boskie błogosławieństwo

Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
12

Obrońca
Kula ochronna

Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Czas odnowienia
10.0

Chyże światło

Po wykonaniu uniku przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach przez 5 s.
13

Błogosławieństwo obrońcy

Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.

Dotyk obrońcy

Podstawowe ataki laską życia zapewniają 15% do umocnienia na 3 s po trafieniu wroga. (Umocnienie zwiększa pancerz).
14

Wspólna ochrona

Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.

Siła obrońcy

Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.
15

Objęcia światła

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie w wysokości 80% obrażeń broni + 20% zdrowia więcej za każdą premię laski życia działającą na cel.
Koszt: 18 many.
Koszt: 18 many.
Czas odnowienia
4.0
16

Egida

Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.

Inspiracja

Gdy uleczysz cel objęciami światła, zyska on 25 wytrzymałości.
17

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!