🇺🇸
DannyBoyy War gear and Build DST
0
- Opublikowano:

Rola:
Healer
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
255
Skupienie
184
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Krew
Tondo

Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Czas odnowienia
6.0

Odświeżające ciosy

Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
1

En garde

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
2

Popis i finisz

Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Czas odnowienia
20.0

Pragnienie krwi

Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Czas odnowienia
6.0

Z klasą

Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Jeszcze raz

Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Czas odnowienia
6.0

Gracja
Desperacja

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy twoja wytrzymałość spada poniżej 40%.
4

Unik

Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Czas odnowienia
12.0
3

Riposta

Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0
9

Crescendo

Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Czas odnowienia
12.0
13

Perfekcjonizm

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
5

Przebicie

Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0
6

Oliwa do ognia

Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.
10

Czerwone zasłony

Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
18

Allegro

Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
14

Szybki wypad

Zabicie wroga za pomocą tej zdolności skraca jej czas odnowienia o 80%.
Czas odnowienia
20.0
7

Priorytet

Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Czas odnowienia
18.0
11

Adagio

Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
15

Pęd

Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
19

Następstwo

Po wykonaniu przebicia twoje następne trafienie krytyczne w ciągu 5 s zada obrażenia większe o 15%.
8

Długofalowe konsekwencje

Wydłuża czas trwania ogłuszenia wywołanego ripostą do 2.5 s.
12

Wdech

Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
16

Rozpęd

Gdy użyjesz dowolnej zdolności, twój następny atak lekki lub ciężki zada o 30% więcej obrażeń. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 3 s.
17

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!