🇺🇸
cor tank
0
- Opublikowano:

Rola:
Tank
Przeznaczenie:
Ogólne (PvP i PvE)
Atrybuty (173)
300
Siła
50
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze

Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Czas odnowienia
15.0
1

Nasączone mocą pchnięcie

Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
3

Pięta achillesowa

Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
11

Precyzja

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
5

Sposobność

Wirujące ostrze powoduje 15% rozdarcia na 10 s. (Rozdarcie zmniejsza pancerz celu).
2

Wyzwalająca sprawiedliwość

Trafienie celu atakiem ciężkim usuwa jeden z ciążących na tobie negatywnych efektów.
4

Niepowstrzymane pchnięcie

Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Kontratak

Gdy zablokujesz atak, zyskasz 3% kumulującego się nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia). (Kumuluje się do 5 razy).
7

Oportunista

Zadajesz o 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.
8

Taktyk

Trafienie odwróconym pchnięciem skraca wszystkie pozostałe czasy odnowienia miecza o 25%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
Czas odnowienia
20.0

Pewność siebie

Zadajesz o 15% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
9

Krytyczna precyzja

Trafienie krytyczne zapewnia 20% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
10

Przywództwo

Gdy używasz miecza, obrażenia zadawane przez wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.
12

Obrońca
Solidna tarcza

Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
13

Szarża z tarczą

Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Czas odnowienia
20.0
6

Rąbnięcie tarczą

Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
25.0

Odporność na żywioły

Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
14

Przeraźliwe rąbnięcie

Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.

Jedność z tarczą

Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.

Ulepszona szarża

Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
15

Determinacja obrońcy

Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
45.0
17

Gwóźdź programu

Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.
16

Ożywczy bastion

Zyskujesz 15 wytrzymałości, gdy trafisz cel za pomocą rąbnięcia tarczą lub szarży z tarczą.
19

Końcowe odliczanie

Jeśli masz mniej niż 50% zdrowia, zmniejszenie otrzymywanych obrażeń rośnie o 20%.
18

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!