🇵🇹🇧🇷
Build Tolkien Aragorn
1
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Ogólne (PvP i PvE)
Atrybuty (190)
57
Siła
161
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
39
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0
1

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Odrzucający unik

Unikowy strzał wywołuje zachwianie u celu i odpycha go 2 m do tyłu.
2

Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0

Jak piskorz

Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
4

Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0

Zwiększanie dystansu

Unikowy strzał zapewnia 15% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
5

Szybkość łucznika

Zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 s po zmianie broni na łuk. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu). (Czas odnowienia: 10 s).
6

Bezpośrednie trafienie

Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
30.0

Oznaczenie

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
7

Łowca
Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0
8

Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
9

Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0
11

Impet strzały

Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
10

Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!