🇷🇺
BIS WAR AND OPR BOW
2
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
411
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Berserker
Wściekłe ciosy

Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
7

Berserker

Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0
1

Skumulowana siła

Po trafieniu tego samego celu trzema atakami lekkimi lub celnymi rzutami zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 20% do zadawanych obrażeń na 3 s lub do następnego ataku.
6

Dzika szarża

Skok do przodu i dwukrotny cios.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
12.0

Łowy

W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Czas odnowienia
18.0
2

Odprawa

Jeśli cel ma mniej niż 30% zdrowia, dzika szarża zadaje o 20% więcej obrażeń.
Czas odnowienia
12.0

Na przekór wszystkiemu

Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).
8

Odnowa berserkera

W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Czas odnowienia
18.0
3

Obezwładniające ciosy

Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Czas odnowienia
12.0

Berserkerskie oczyszczenie

Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Czas odnowienia
18.0
4

Umacniające ciosy

Trafienie celu atakiem ciężkim zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 3 s.
9

Wściekłe oczyszczenie

Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie efekty krwawienia, oparzenia i trucizny zostaną z ciebie zdjęte. (Czas odnowienia: 60 s).
10

Niepowstrzymany berserker

Gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.
Czas odnowienia
18.0
5

Nieśmiertelność

Gdy otrzymasz śmiertelne obrażenia, unikniesz śmierci i zyskasz nietykalność na 0.5 s. Ponadto po aktywacji odzyskasz 500 PZ oraz 50% podstawowego zdrowia (czas odnowienia: 60 s).
11

Toporek
Rozdzierający rzut

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Czas odnowienia
8.0

Celny rzut

Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.

Rzut krytyczny

Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
12

Zamierzony impet

Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Czas odnowienia
8.0

Dystans społeczny

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Czas odnowienia
18.0
13

Oportunistyczny

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Czas odnowienia
8.0

Odświeżające rzuty

Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.

Szybka moc

Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Czas odnowienia
18.0
14

Zakażony rzut

Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni.
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Czas odnowienia
15.0
16

Nie podchodź

Trafienia dystansem społecznym wywołują uziemienie trwające przez 1 s.
Czas odnowienia
18.0
15

Śmiertelna moc

Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Czas odnowienia
15.0
17

Drugi oddech

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Czas odnowienia
8.0

Potęga rzutu

Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.

Przypływ adrenaliny

Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.
19

Transmisja powietrzna

Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
18

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!