🇺🇸
Vampire build
0
- Opublikowano:
Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
361
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0
13

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Odrzucający unik

Unikowy strzał wywołuje zachwianie u celu i odpycha go 2 m do tyłu.
14
Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0
15

Jak piskorz

Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
19
Intuicja łowcy

Trafienie wroga pod wpływem negatywnego efektu zapewnia 5 wytrzymałości.
16
Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0
17
Bezpośrednie trafienie

Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
30.0
Oznaczenie

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
18
Łowca
Długodystansowiec

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
1
Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0
10

Celne oko

Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
3
Dobijający strzał

Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
2
Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
Skupienie absolutne

Zwiększa pancerz o 10% podczas celowania.
4
Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0

Preludium

Ciężkie ataki zadają o 10% więcej obrażeń wrogom z pełnym zdrowiem.
5
Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0
Atak z zaskoczenia

Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.
8
Zasięg strzału

Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
6
Sokole oko

Trafienie celu w głowę przywróci ci zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
9
W dziesiątkę!

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne z łuku o 10%.
7
Wstrząśnienie mózgu

Gdy trafisz cel w głowę, zadasz o 20% więcej obrażeń. Ponadto masz 50% szans na odzyskanie strzały.
11

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!
















