🇺🇸
Ultimate Hellfire Corrupted Bow Spear DPS Build
1
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Ekspedycje
Atrybuty (190)
5
Siła
506
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
5
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Wydzielacz
Zabójcza konsekwencja

Kolejne ataki ciężkie na pojedynczy cel zadają o 10% większe obrażenia. (Kumuluje się do 3 razy).
10

Odświeżający wymach

Ataki ciężkie, które trafią cel, skracają wszystkie czasy odnowienia włóczni o 15%. (Maks. 1 redukcja na atak).

Podcięcie

Podcięcie wrogowi nóg, zadające 45% obrażeń od broni i wywołujące powalenie.
Czas odnowienia
10.0
11

Cyklon

Atak obrotowy, który zadaje 165% obrażeń od broni celom w promieniu 3 m i spowalnia je o 30% na 3 s. Ta zdolność aktywuje determinację.
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
12.0

Bezlitosna siła

Zadaje obrażenia większe o 25% powalonym celom.
14

Mocny wymach

Podczas ataku aktywuje się determinacja.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
12

Postawa obronna

Ataki ciężkie, które trafią cel, zapewniają umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 2 s.

Cios miłosierdzia

Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego podczas podcięcia dodaje atak uzupełniający w postaci silnego pchnięcia, zadającego 150% obrażeń od broni.
13

Trening siłowy

Szybkość regeneracji wytrzymałości wzrasta o 30%, gdy jej poziom spadnie poniżej 50%.
15

Palownik
Precyzyjne dźgnięcie

Ataki lekkie mają szansę na trafienie krytyczne zwiększoną o 5%.
1

Szpikulec

Rzut naprzód i nadzianie celu na broń, zadające 125% obrażeń od broni i wywołujące krwawienie. Krwawienie zadaje 20% obrażeń od broni co 1 s przez 10 s.
Czas odnowienia
15.0
2

Odświeżające dźgnięcie

Drugie trafienie w serii ataków lekkich skraca wszystkie czasy odnowienia zdolności włóczni o 10%. (Maks. 1 redukcja na atak).
3

Podziurawienie

Wykonaj trzy szybkie, przebijające ciosy, zadające po 80% obrażeń od broni i nakładające na cel rozdarcie, które zmniejsza pancerz celu o 5% na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Czas odnowienia
12.0
7

Obezwładniające dźgnięcie

Ostatni cios w serii ataków lekkich spowalnia cel mający mniej niż 30% zdrowia o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Śmiertelna zasadzka

Nadzianie zadaje o 20% większe obrażenia celom z pełnym zdrowiem.
4

Dobicie

Zadaje obrażenia większe o 15% celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
17

Doskonała precyzja

Zadaje obrażenia większe o 20% celom z aktywną determinacją.
16

Zachęta

Trafienie krytyczne szpikulcem zapewnia nasączenie mocą zwiększające obrażenia o 20% na 10 s.
5

Kopnięcie z wyskoku

Użyj włóczni, by skoczyć naprzód i kopnąć cel, zadając mu 75% obrażeń od broni i wywołując u niego zachwianie. Nakłada ogłuszenie na 1.5 s.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
15.0

Rozdzierające ciosy

Zwiększa efekt rozdarcia każdego ciosu o 10% przeciwko celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
8

Głęboka rana

Wydłuża czas trwania krwawienia do 15 s.
6

Decydujące ciosy

Każdy atak nakłada na cel 1 efekt osłabienia, zmniejszając zadawane przez niego obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
9

Krytyczne pogorszenie

Trafienie krytyczne wydłuża czas trwania negatywnych efektów nałożonych przez włócznię o 20%.
18

Słaby punkt

Zadaje 10% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt działający na cel. (Maks. 30%).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!