🇺🇸
Shit archer
0
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
400
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał

Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
15.0

Rozdzierające trafienie w głowę

Trafienia w głowę nakładają na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 10% na 5 s.

Złap mnie, jeśli potrafisz

Jeśli co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 3 metrów od ciebie, zyskujesz 20% przyspieszenia. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
2

Nadzianie

Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Trujący strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Czas odnowienia
30.0

Zakażone strzały

Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Czas odnowienia
30.0

Łowca
Długodystansowiec

Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
4

Przeszywający strzał

Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Czas odnowienia
18.0
3

Celne oko

Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
7

Dobijający strzał

Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
5

Zakrwawiona strzała

Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
6

Wybuchowa strzała

Wystrzel strzałę, która zada 50% obrażeń od broni przy trafieniu, a następnie wybuchnie, zadając dodatkowe 135% obrażeń wszystkim celom znajdującym się w promieniu 2.5 m.
Czas odnowienia
22.0
8

Szybki strzał

Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
14.0
17

Impet strzały

Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
10

Preludium

Ciężkie ataki zadają o 10% więcej obrażeń wrogom z pełnym zdrowiem.
9

Ognista strzała

Bezpośrednie trafienie wybuchową strzałą nakłada podpalenie, zadające 8% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
11

Szybka precyzja

Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Czas odnowienia
14.0
18

Atak z zaskoczenia

Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.
16

Zasięg strzału

Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
12

Gwóźdź programu

Trzecia strzała wystrzelona w ramach szybkiego strzału zada 25% dodatkowych obrażeń.
19

W dziesiątkę!

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne z łuku o 10%.
14

Kontrolowana detonacja

Zwiększa obrażenia od wybuchu o 170% obrażeń od broni, ale zmniejsza promień eksplozji do 1.3 m.
13

Wstrząśnienie mózgu

Gdy trafisz cel w głowę, zadasz o 20% więcej obrażeń. Ponadto masz 50% szans na odzyskanie strzały.
15

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!