🇵🇹🇧🇷
Rapieira Arco
11
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Ogólne (PvP i PvE)
Atrybuty (190)
5
Siła
350
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
121
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Krew
Tondo

Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Czas odnowienia
6.0

Odświeżające ciosy

Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
15

En garde

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
19

Nawałnica ciosów

Przyjmij szermierczą pozę i wyprowadź serię pięciu szybkich pchnięć, z których każde kolejne zadaje 60% obrażeń od broni.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Czas odnowienia
16.0
1

Popis i finisz

Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Czas odnowienia
20.0

Przytłoczenie

Każde trafienie nawałnicy ciosów zadaje 25% więcej obrażeń przeciwko blokom.
4

Pragnienie krwi

Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Czas odnowienia
6.0

Z klasą

Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Lekkie ostrze

Zwiększa obrażenia zadawane przez oba środkowe zamaszyste ataki wyprowadzane w serii ataków lekkich o 8%.
14

Migające ciosy

Każde trafienie nawałnicy ciosów skraca jej czas odnowienia o 7%.
Czas odnowienia
16.0
5

Jeszcze raz

Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Czas odnowienia
6.0

Ciężkie przebicie

Każdy atak ciężki, który sięgnął krwawiącego przeciwnika, przedłuża krwawienie z ran zadanych za pomocą rapiera o 2 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).

Aż do kości

Każde trafienie nawałnicy ciosów przedłuża krwawienie spowodowane przez rapier o 1 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
6

Odpowiednia odległość

Zwiększa obrażenia zadawane przez tondo o 100%, jeśli na cel działa już efekt krwawienia zadany przez rapier.

Paliwo

Każde obrażenie wywołane efektem krwawienia nałożonym przez tondo skraca czas odnowienia tej zdolności o 3.5%.
Czas odnowienia
20.0

Dopełnienie

Ostatnie trafienie nawałnicą ciosów nakłada na cel krwawienie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s.
7

Gracja
Unik

Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Czas odnowienia
12.0
2

Kontrola oddechu

Zyskujesz 3 wytrzymałości po każdym trafieniu.
13

Riposta

Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0

Crescendo

Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Czas odnowienia
12.0
8

Perfekcjonizm

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
17

Przebicie

Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0
3

Oliwa do ognia

Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.

Czerwone zasłony

Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
16

Allegro

Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
9

Priorytet

Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Czas odnowienia
18.0

Adagio

Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
10

Pęd

Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
12

Wdech

Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
11

Rozpęd

Gdy użyjesz dowolnej zdolności, twój następny atak lekki lub ciężki zada o 30% więcej obrażeń. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 3 s.
18

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!