🇺🇸
Number 1 Tank
0
- Opublikowano:

Rola:
Tank
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
225
Siła
52
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze

Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Czas odnowienia
15.0

Nasączone mocą pchnięcie

Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
3

Pięta achillesowa

Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
4

Precyzja

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
5

Niepowstrzymane pchnięcie

Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Ruchliwość

Poruszasz się o 33% szybciej podczas blokowania.
9

Kontratak

Gdy zablokujesz atak, zyskasz 3% kumulującego się nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia). (Kumuluje się do 5 razy).
12

Doskok i cios

Skaczesz do przodu, zadając 100% obrażeń od broni i wywołując zachwianie u celu.
Czas odnowienia
18.0
6

Oportunista

Zadajesz o 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.
10

Taktyczne uderzenie

Wirujące ostrze skraca własny czas odnowienia o 5% za każdego trafionego wroga.
Czas odnowienia
15.0

Ostateczny cios

Jeśli trafisz wroga mającego mniej niż 30% zdrowia, zadasz mu o 50% więcej obrażeń.
7

Taktyk

Trafienie odwróconym pchnięciem skraca wszystkie pozostałe czasy odnowienia miecza o 25%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
Czas odnowienia
20.0

Pewność siebie

Zadajesz o 15% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
11

Krytyczna precyzja

Trafienie krytyczne zapewnia 20% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).

Kara za tchórzostwo

Udane trafienie wywołuje spowolnienie o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
8

Przywództwo

Gdy używasz miecza, obrażenia zadawane przez wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.
13

Obrońca
Solidna tarcza

Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
2

Szarża z tarczą

Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Czas odnowienia
20.0
1

Pewny chwyt

Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku wręcz.
15

Rąbnięcie tarczą

Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
25.0

Trening obronny

Gdy zablokujesz atak, zyskasz 20% do umocnienia na 5 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
14

Przeraźliwe rąbnięcie

Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.

Jedność z tarczą

Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.

Ulepszona szarża

Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
19

Determinacja obrońcy

Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
45.0
16

Gwóźdź programu

Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.

Ożywczy bastion

Zyskujesz 15 wytrzymałości, gdy trafisz cel za pomocą rąbnięcia tarczą lub szarży z tarczą.

Końcowe odliczanie

Jeśli masz mniej niż 50% zdrowia, zmniejszenie otrzymywanych obrażeń rośnie o 20%.
17

Przeraźliwa szarża

Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).

Rekonwalescencja

Zwiększa wszystkie otrzymane efekty lecznicze i regeneracyjne o 10%.
18

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!