🇺🇸
Musketr
0
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (0)
5
Siła
229
Zręczność
21
Inteligencja
5
Skupienie
36
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Strzelec wyborowy
Krytyczne przeładowanie

3 trafienia w głowę w odstępie maksymalnie 5 s od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.
1

Mocarny strzał

Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Czas odnowienia
12.0

Dobrze wymierzony strzał

Obrażenia zadawane muszkietem zwiększają się o 5% po celowaniu dłuższym niż 3 s.
5

Palący proch

Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i wywołał podpalenie zadające 20% obrażeń od broni na sekundę przez 9 s.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
2

Przewaga

Gdy trafisz cel mocarnym strzałem, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
Czas odnowienia
12.0

Nasączający mocą strzał w głowę

Gdy trafisz w głowę, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
6

Ognisty podmuch

Standardowe strzały z muszkietu zadają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
3

Pewny chwyt

Celowanie przez 1,5 s zwiększa celność każdego strzału z muszkietu. Zwiększona celność zresetuje się po oddaniu strzału.
4

Pierwsza krew

Mocarny strzał zadaje 10% dodatkowych obrażeń celom z pełnym zdrowiem.
Czas odnowienia
12.0

Postawa strzelecka

Gracz przyjmuje do strzału pozycję kuczną, która usprawnia strzelanie. Po przyjęciu tej postawy strzały zadają o 100% więcej obrażeń od broni, ruchliwość jest zmniejszona do zera, a czas przeładowania skraca się o 75%. Czas aktywacji pewnego chwytu zostaje zmniejszony do 0,75 s.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Czas odnowienia
18.0
7

Przewlekły płomień

Jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 4 s.

W dziesiątkę!

Trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Czas odnowienia
12.0

Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie

Trafienia w głowę podstawowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności muszkietu o 10%.
9

Liczne strzały

Liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do 5.
Czas odnowienia
18.0
8

Druzgocący dystans

Im dalej znajduje się cel, tym większe są obrażenia podstawowe zadawane przez standardowe strzały z muszkietu. Maksymalne zwiększenie wynosi 15% przy odległości co najmniej 100 m.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
10

Większa precyzja

Trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2,5%. Może się kumulować. Ten efekt kończy się, gdy przestajesz celować, lub gdy pomiędzy strzałami upływa więcej niż 5 s. (Kumuluje się do 6 razy).
11

Snajper

Dodaje opcjonalne przybliżenie 3x podczas celowania z muszkietów. Używaj kółka myszy do zmiany przybliżenia podczas celowania.
Ponadto zwiększa obrażenia od strzałów w głowę o 15%.
Ponadto zwiększa obrażenia od strzałów w głowę o 15%.
12

Traper
Sól na rany

Zadajesz o 10% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
13

Hamująca moc

Potężny strzał, który zadaje 90% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie celu i odrzuca go 3 m w tył. (Można oddać go z biodra lub podczas celowania).
Czas odnowienia
20.0

Osłabienie obrony

Zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.

W pułapce obrażeń

Pułapki nakładają na cel, który je uruchomi, rozdarcie zwiększające otrzymywane przez niego obrażenia o 20% na 3 s.
Czas odnowienia
20.0

Nasączające mocą osłabienie

Trafienie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu daje nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 s.
14

Niezapomniane wrażenie

Cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu – ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 s.
Czas odnowienia
20.0

Bomba przylepna

Rzucasz na niewielką odległość bombę, która przylepia się do wszystkiego, w co trafi.
Detonacja nastąpi po 3 s od trafienia i zada 210% obrażeń od broni wszystkim celom w promieniu 3 m.
Detonacja nastąpi po 3 s od trafienia i zada 210% obrażeń od broni wszystkim celom w promieniu 3 m.
15

Przypływ energii

Zaatakowanie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu przywraca 5 wytrzymałości.

Woń krwi

Zadanie obrażeń celowi w pułapce przywraca ci zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0

Taktyczne przeładowanie

Unik przeładowuje muszkiet. (Można skorzystać raz na 6 s).
18

Kozak

Gdy bomba przylepna zada obrażenia wskutek eksplozji, zyskasz 40 wytrzymałości.
Czas odnowienia
12.0
16

Dodatkowe zniechęcenie

Spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Czas odnowienia
20.0

Podwójna pułapka

Zyskaj dodatkową pułapkę za każde odnowienie, co pozwala na umieszczenie 2 aktywnych pułapek.
Czas odnowienia
20.0

Leżącego się kopie

Zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem aktywnego efektu obezwładniającego. (Spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
19

Lepkie spowolnienie

Bezpośrednie trafienie bombą przylepną spowolni cel o 15% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Czas odnowienia
12.0
17

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!