🇺🇸
Musket Build Season 1
0
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (188)
5
Siła
300
Zręczność
165
Inteligencja
5
Skupienie
50
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Strzelec wyborowy
Krytyczne przeładowanie

3 trafienia w głowę w odstępie maksymalnie 5 s od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.

Mocarny strzał

Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Czas odnowienia
12.0

Dobrze wymierzony strzał

Obrażenia zadawane muszkietem zwiększają się o 5% po celowaniu dłuższym niż 3 s.
12

Palący proch

Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i wywołał podpalenie zadające 20% obrażeń od broni na sekundę przez 9 s.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
13

Ognisty podmuch

Standardowe strzały z muszkietu zadają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
14

Pewny chwyt

Celowanie przez 1,5 s zwiększa celność każdego strzału z muszkietu. Zwiększona celność zresetuje się po oddaniu strzału.
15

Pierwsza krew

Mocarny strzał zadaje 10% dodatkowych obrażeń celom z pełnym zdrowiem.
Czas odnowienia
12.0

Postawa strzelecka

Gracz przyjmuje do strzału pozycję kuczną, która usprawnia strzelanie. Po przyjęciu tej postawy strzały zadają o 100% więcej obrażeń od broni, ruchliwość jest zmniejszona do zera, a czas przeładowania skraca się o 75%. Czas aktywacji pewnego chwytu zostaje zmniejszony do 0,75 s.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Czas odnowienia
18.0
16

Przewlekły płomień

Jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 4 s.

W dziesiątkę!

Trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Czas odnowienia
12.0

Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie

Trafienia w głowę podstawowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności muszkietu o 10%.

Liczne strzały

Liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do 5.
Czas odnowienia
18.0
17

Druzgocący dystans

Im dalej znajduje się cel, tym większe są obrażenia podstawowe zadawane przez standardowe strzały z muszkietu. Maksymalne zwiększenie wynosi 15% przy odległości co najmniej 100 m.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
19

Większa precyzja

Trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2,5%. Może się kumulować. Ten efekt kończy się, gdy przestajesz celować, lub gdy pomiędzy strzałami upływa więcej niż 5 s. (Kumuluje się do 6 razy).
18

Traper
Sól na rany

Zadajesz o 10% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
1

Pułapki

Zastaw pułapkę, która utrzyma się przez 20 s. Po uruchomieniu uziemi cel, nie pozwalając mu się ruszać przez 3 s.
Czas odnowienia
20.0

Taktyczny odwrót

Zwiększa szybkość chodu i ruchu przy strzelaniu o 10%, gdy wróg znajduje się w promieniu 8 m od ciebie.
3

Hamująca moc

Potężny strzał, który zadaje 90% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie celu i odrzuca go 3 m w tył. (Można oddać go z biodra lub podczas celowania).
Czas odnowienia
20.0
5

Osłabienie obrony

Zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
4

W pułapce obrażeń

Pułapki nakładają na cel, który je uruchomi, rozdarcie zwiększające otrzymywane przez niego obrażenia o 20% na 3 s.
Czas odnowienia
20.0

Nasączające mocą osłabienie

Trafienie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu daje nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 s.
2

Niezapomniane wrażenie

Cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu – ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 s.
Czas odnowienia
20.0
6

Krzątanina

Unik daje 10% przyspieszenia na 3 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
7

Przypływ energii

Zaatakowanie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu przywraca 5 wytrzymałości.

Woń krwi

Zadanie obrażeń celowi w pułapce przywraca ci zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0

Taktyczne przeładowanie

Unik przeładowuje muszkiet. (Można skorzystać raz na 6 s).
8

Dodatkowe zniechęcenie

Spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Czas odnowienia
20.0
10

Podwójna pułapka

Zyskaj dodatkową pułapkę za każde odnowienie, co pozwala na umieszczenie 2 aktywnych pułapek.
Czas odnowienia
20.0

Leżącego się kopie

Zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem aktywnego efektu obezwładniającego. (Spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
9

Zabójcza kombinacja

Zwiększa o 20% obrażenia zadawane przez muszkiet celom będącym pod wpływem negatywnych efektów z drzewka trapera.
11

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!