🇺🇸
MEDIUM BRUISER BIS BUILD BY MIKARS
107
- Opublikowano:

Rola:
Bruiser
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
211
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
300
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Kosiarz
Skoszenie

Wydłuża topór do 5 metrów, przyciągając wrogów do ciebie, zadając 80% obrażeń od broni i wywołując zachwianie u trafionych wrogów.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).

Zachłanność

Ataki lekkie toporem dwuręcznym zapewniają nasączenie mocą, zwiększając obrażenia o 5% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
1

Szarża

Szarżujesz 15 m naprzód i zadajesz 120% obrażeń od broni, gdy dotrzesz do celu. Naciśnij klawisz ataku podstawowego, by przerwać szarżę i zaatakować wcześniej.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
3

Krytyczny sukces

Po trafieniu krytycznym zadanym toporem dwuręcznym zyskasz zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
4

Objęcia śmierci

Zwiększa o 10% penetrację pancerza przez ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 50% zdrowia.
2

Jak brzytwa

Zwiększa obrażenia krytyczne o 10%.
5

Frustracja

Przy każdym twoim zablokowanym ataku zyskujesz 15% do obrażeń na 10 s. (Kumuluje się do 1 razy).

Stan krytyczny

Ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 30% zdrowia mają o 15% więcej szans na zadanie obrażeń krytycznych.
6

Młócarz
Determinacja młócarza

Jeśli wróg cię trafi, kiedy dzierżysz topór dwuręczny i masz mniej niż 50% zdrowia, zyskasz 40 do wytrzymałości (Czas odnowienia: 20 s).
7

Wir wodny

Wykonujesz szybki atak obrotowy przyciągający do ciebie cele znajdujące się w promieniu 2,5 m. Zadaje on 110% obrażeń od broni.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
8

Wir

Atakujesz z obrotu wszystkich wrogów w promieniu 2,5 m i zadajesz 50% obrażeń od broni. Po trafieniu wroga następuje kolejny obrót. Podczas obrotu możesz się ruszać. (Maks. 4 obroty.) (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy.)
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).

Zachłanna burza

Zwiększa zasięg przyciągania wiru wodnego o 50%.
9

Wytrwały rębajło

Dodaje determinację do ataków ciężkich topora dwuręcznego. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 12%, gdy determinacja jest aktywna.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
10

Grawitacja

Przyciągnięty wróg pozostanie uziemiony na 0.3 s.
11

Wchłonięcie

Gdy wir wodny jest aktywny, pochłania wszystkie pociski.
12

Studnia grawitacyjna

Zamach w górę zadający 25% obrażeń od broni i wywołujący potężne rozdarcie rzeczywistości tworzące wir w odległości maksymalnie 10 m od ciebie. Wir wciąga w swój środek wrogów w promieniu 4 m i uziemia ich na 1 s.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
14

Wykonalność natychmiastowa

Dodaje do wiru wodnego kolejny atak obrotowy przyciągający wrogów i zadający 110% obrażeń od broni. Ponadto zyskuje determinację podczas aktywowania.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
13

Zemsta

Gdy zablokujesz atak toporem dwuręcznym, zyskasz 5% do obrażeń na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).

Zapchana studnia

Zwiększa obrażenia od wybuchu o 10% za każdego wroga złapanego przez wir. (Maks. liczba celów: 5).
15

Centrum uwagi

Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 4 m od ciebie, zyskujesz 10% do obrażeń.
18

Ochrona przed tłumem

Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w odległości 4 m od ciebie, otrzymujesz 20% do pancerza.
17

Animusz

Stojąc w twojej studni, sojusznicy zyskują 10% do umocnienia. (Umocnienie zwiększa pancerz).
16

Furia młócarza

Ataki toporem dwuręcznym dają kumulujące się zwiększenie obrażeń o 3% na 3 s. (Kumuluje się do 10 razy).
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!