🇵🇹🇧🇷
Mago de Fogo e Gelo
4
- Opublikowano:

Rola:
Mag
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
5
Siła
50
Zręczność
266
Inteligencja
50
Skupienie
155
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Mag ognia
Ognisty filar

Wywołujesz na obszarze docelowym wybuch płomieni o promieniu 2.5 m, który zadaje 155% obrażeń od broni.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
10.0
1

Zapałka

Ognisty filar zadaje o 5% więcej obrażeń za każdy skumulowany efekt węgli, jaki działa na cel.
14

Deszcz meteorów

Przywołujesz na 4 s deszcz meteorów o promieniu 4.5 m na obszar docelowy w odległości maksymalnie 20 m od ciebie. Zadaje 100% obrażeń od broni celom wchodzącym na obszar, a potem dodatkowe 50% obrażeń od broni co 1 s celom pozostającym na obszarze.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Czas odnowienia
18.0
2

Czysty umysł

Gdy masz więcej niż 50% many i używasz ognistej laski, zyskujesz 5% nasączenia mocą. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
4

Spryt podpalacza

Zyskujesz 15% maksymalnego poziomu many za każdego wroga trafionego ognistym filarem.

Ofiara

Deszcz meteorów zapewnia 3% maks. poziomu many za każde zadane obrażenia.
5

Zaklęciomiot

Twoje zdolności używania ognistej laski dają o 10% większą szansę na zadanie obrażeń krytycznych.
7

Wyrok Heliosa

Trafienie celu przebywającego na obszarze działania deszczu meteorów lekkim lub ciężkim atakiem nałoży na niego efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
18

Niezmącone zaklęcie

Jeśli żaden atak nie zadał ci obrażeń w ciągu ostatnich 3 s, zadajesz o 5% więcej obrażeń.
6

Prorok boga ognia

Zwiększa obrażenia krytyczne podczas używania ognistej laski o 15%.
8

Flara

Ataki ciężkie wyzwalają przy trafieniu rozbryzg o promieniu 1 m, w zamian zmniejszając zadawane obrażenia o 110%.

Ognista determinacja

Rzucając deszcz meteorów, zyskujesz determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
17

Runy Heliosa

Użycie zdolności ognistej laski powoduje umieszczenie na ziemi 4-metrowej runy zwiększającej zadawane przez ciebie obrażenia o 20%, gdy się na niej znajdujesz. Runa utrzymuje się przez 7 s. (Czas odnowienia: 30 s).
19

Piromanta
Piromania

Wszystkie ataki zadają obrażenia większe o 10% celom z aktywnym efektem podpalenia lub węgli.
9

Miotacz ognia

Wypuszczasz z laski 4-metrowy strumień płomieni zadający 100% obrażeń od broni co sekundę. Każde trafienie nakłada efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
Koszt: 5 many na sekundę.
Koszt: 5 many na sekundę.
Czas odnowienia
8.0
3

Spopielenie

Wyzwala wokół ciebie ognistą eksplozję o promieniu 3 m zadającą 125% obrażeń od broni i odpychającą wszystkich wrogów 0.3 m w tył. Nakłada na trafionych wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
12.0

Nagrzanie

Uniknięcie atakującego wręcz wroga nałoży na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s (kumuluje się do 5 razy. Czas odnowienia: 1 s).

Zachłanne płomienie

Zwiększa zasięg miotacza ognia o 50%.
10

Rozniecenie

Nałożony efekt węgli trwa o 20% dłużej.
11

Ognie piekielne

Zwiększa obrażenia podstawowe miotacza ognia o 25%.
15

Ognisty tancerz

Miotacz ognia nie ma czasu odnowienia.
16

Patrz, jak płoną

Trafienia krytyczne zdolnościami ognistej laski wywołują efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
12

Zapłon

Zapewnia 3% nasączenia mocą na 7 s za każdego wroga trafionego spopieleniem (kumuluje się do 5 razy).

Chrzest ognia

Gdy trafisz cel znajdujący się w promieniu 4 m od ciebie, otoczy cię pole ognia, które przez 5 s będzie zadawać 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 4 m. (Czas odnowienia: 30 s).
13

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!