🇺🇸
lightning crit bow build
2
- Opublikowano:

Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
300
Zręczność
50
Inteligencja
5
Skupienie
166
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Krew
Tondo

Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Czas odnowienia
6.0

Odświeżające ciosy

Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).

En garde

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
16

Nawałnica ciosów

Przyjmij szermierczą pozę i wyprowadź serię pięciu szybkich pchnięć, z których każde kolejne zadaje 60% obrażeń od broni.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Czas odnowienia
16.0
6

Bezbłędnie

Zadajesz o 5% więcej obrażeń celom, które krwawią z ran zadanych za pomocą rapiera.
15

Popis i finisz

Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Czas odnowienia
20.0
11

Przytłoczenie

Każde trafienie nawałnicy ciosów zadaje 25% więcej obrażeń przeciwko blokom.
7

Pragnienie krwi

Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Czas odnowienia
6.0

Z klasą

Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
12

Lekkie ostrze

Zwiększa obrażenia zadawane przez oba środkowe zamaszyste ataki wyprowadzane w serii ataków lekkich o 8%.

Migające ciosy

Każde trafienie nawałnicy ciosów skraca jej czas odnowienia o 7%.
Czas odnowienia
16.0
8

Jeszcze raz

Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Czas odnowienia
6.0

Ciężkie przebicie

Każdy atak ciężki, który sięgnął krwawiącego przeciwnika, przedłuża krwawienie z ran zadanych za pomocą rapiera o 2 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).

Stylowo

Zyskujesz 20 wytrzymałości, jeśli finisz trafi jakiś cel.
13

Aż do kości

Każde trafienie nawałnicy ciosów przedłuża krwawienie spowodowane przez rapier o 1 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
9

Odpowiednia odległość

Zwiększa obrażenia zadawane przez tondo o 100%, jeśli na cel działa już efekt krwawienia zadany przez rapier.

Paliwo

Każde obrażenie wywołane efektem krwawienia nałożonym przez tondo skraca czas odnowienia tej zdolności o 3.5%.
Czas odnowienia
20.0
14

Dopełnienie

Ostatnie trafienie nawałnicą ciosów nakłada na cel krwawienie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s.
10

Krwawe zakończenie

Finisz zadaje 150% obrażeń od krwawienia rapiera zamiast 110%.
17

Gracja
Unik

Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Czas odnowienia
12.0
1

Riposta

Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0

Crescendo

Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Czas odnowienia
12.0
2

Oliwa do ognia

Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.

Czerwone zasłony

Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
18

Allegro

Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
3

Priorytet

Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Czas odnowienia
18.0

Adagio

Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
4

Pęd

Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
19

Wdech

Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
5

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!