🇵🇹🇧🇷
Healer For Fire Mutated Lazarus
3
- Opublikowano:

Rola:
Healer
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
5
Siła
83
Zręczność
5
Inteligencja
336
Skupienie
97
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
6.0
1

Wyzwolenie

Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
4

Przywilej

Koszt boskich objęć: 20 many.
6

Święta ziemia

Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
20.0
2

Laska, która leczy

Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
5

Desperacka szybkość

Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
15

Uświęcona ziemia

Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
7

Rewitalizacja

Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
16

Wspólne zmagania

Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.
8

Pomazany

Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
9

Rykoszet

Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.
10

Święta ochrona

Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
18

Intensyfikacja

Po trafieniu wroga atakiem ciężkim zyskujesz kumulującą się premię 10% do skuteczności leczenia bazującego na obrażeniach na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
17

Boskie błogosławieństwo

Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
19

Obrońca
Kula ochronna

Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Czas odnowienia
10.0
3

Chyże światło

Po wykonaniu uniku przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach przez 5 s.
14

Błogosławieństwo obrońcy

Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
11

Wspólna ochrona

Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.
12

Siła obrońcy

Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.

Egida

Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.
13

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!