🇺🇸
GS x BB
70
- Opublikowano:

Rola:
Melee (Walka wręcz)
Przeznaczenie:
Ogólne (PvP i PvE)
Atrybuty (190)
411
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Atak
Droga ataku

Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka ataku sprawia, że przyjmujesz postawę ataku na 10 s.
Właściwości postawy ataku:
• Zadawane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Otrzymywane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Szybkie naładowanie mocą: Ataki ciężkie ładują się o 50% szybciej, ale każdy z nich zużywa 10 pkt wytrzymałości.
(Przyjęcie postawy obrony lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę ataku).
Właściwości postawy ataku:
• Zadawane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Otrzymywane obrażenia są zwiększone o 15%.
• Szybkie naładowanie mocą: Ataki ciężkie ładują się o 50% szybciej, ale każdy z nich zużywa 10 pkt wytrzymałości.
(Przyjęcie postawy obrony lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę ataku).

Zabójca gigantów

Zwiększa obrażenia podstawowe o 15% przy atakowaniu wrogów mających więcej niż 90% zdrowia.
1

Krzyżowe cięcie

Seria 3 szybkich cięć.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Trzecie trafienie: 160% obrażeń od broni.
Po trzecim ataku tej zdolności przyjmujesz postawę ataku.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Trzecie trafienie: 160% obrażeń od broni.
Po trzecim ataku tej zdolności przyjmujesz postawę ataku.
Czas odnowienia
20.0
2

Ciężkie ostrze

Naładowane ataki ciężkie mają 15% penetracji pancerza.
3

Nieustępliwy wypad

Rzucaj się na wrogów w wirze i nakładaj spowolnienie w wysokości 20% na 4 s.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni. (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę ataku.
Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni. (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę ataku.
Czas odnowienia
20.0

Niepowstrzymane cięcia

Podczas wyprowadzania krzyżowego cięcia zyskujesz determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
W postawie obrony zyskujesz niewrażliwość na ogłuszenie podczas wyprowadzania cięcia krzyżowego.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
W postawie obrony zyskujesz niewrażliwość na ogłuszenie podczas wyprowadzania cięcia krzyżowego.
4

Szybki atak

Po trafieniu celu zdolnością z drzewka ataku zyskasz 20% przyspieszenia na 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).
8

Zapalona postawa

Po przybraniu postawy ataku twój kolejny atak w ciągu 5 s ma zwiększoną o 100% szansę na trafienie krytyczne.
9

Agresywna zmiana

Przyjmij postawę ataku po trafieniu naładowanym ciężkim atakiem.
(Ten efekt występuje nawet wtedy, gdy atak zostanie zablokowany, ale nie odnowi postawy ataku, jeśli jest już aktywna).
(Ten efekt występuje nawet wtedy, gdy atak zostanie zablokowany, ale nie odnowi postawy ataku, jeśli jest już aktywna).
6

Krzyżowa egzekucja

Obrażenia podstawowe ostatniego ciosu zostają zwiększone o 50%, jeśli poziom zdrowia celu wynosi mniej niż 50%.
W postawie ataku ten próg wzrasta do 75%.
W postawie ataku ten próg wzrasta do 75%.
5

Krytyczny powrót

Zyskaj naenergetyzowanie po udanym trafieniu krytycznym i odzyskaj 5 pkt wytrzymałości i 5% zdrowia podstawowego na sekundę przez 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).

Podniebne cięcie

Brutalny zamaszysty atak, powodujący zachwianie, zadający 50% obrażeń od broni i nakładający 2 efekty 5% rozdarcia na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Nakłada 1 dodatkowe rozdarcie w postawie ataku.
Gdy wykonany zostanie zamach w górę tą zdolnością, przyjmujesz postawę ataku.
Nakłada 1 dodatkowe rozdarcie w postawie ataku.
Gdy wykonany zostanie zamach w górę tą zdolnością, przyjmujesz postawę ataku.
Czas odnowienia
18.0
7

Zmiażdż słabych

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10% podczas atakowania wrogów będących pod wpływem negatywnego efektu.

Niebiański miecz

Aktywuj ponownie umiejętność lub wykonaj atak podstawowy, by wyprowadzić atak uzupełniający, zadający 140% obrażeń od broni.
10

Adaptacyjny wypad

W postawie ataku nieustępliwy wypad nakłada na trafionych wrogów uziemienie na 0.5 s.
W postawie obrony nieustępliwy wypad przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń. (do 5 trafień).
W postawie obrony nieustępliwy wypad przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń. (do 5 trafień).

Nieustępliwa odnowa

Skraca czas odnowienia zdolności o 50%, gdy zabijesz wroga. (czas odnowienia efektu: 5 s).
Czas odnowienia
20.0

Przystań i zaatakuj

Po uniku zyskasz 10% nasączenia mocą na okres kolejnych 3 trafień w ciągu 10 s. (Ten efekt występuje wyłącznie w walce).
Ataki wzmocnione tym efektem przywracają 10 pkt wytrzymałości na trafienie.
Ataki wzmocnione tym efektem przywracają 10 pkt wytrzymałości na trafienie.
13

Chorobliwe cięcie

Pierwszy atak nakłada chorobę, która zmniejsza przywracane zdrowie o 20% przez 10 s.
Kolejny atak trafia wszystkich wrogów w promieniu 3 m.
Kolejny atak trafia wszystkich wrogów w promieniu 3 m.
11

Bezlitosny atak

Trafianie wrogów skraca czasy odnowienia miecza dwuręcznego:
• Atak lekki: 2%
• Naładowany atak ciężki: 10%
(skrócenie czasu odnowienia występuje raz na atak).
• Atak lekki: 2%
• Naładowany atak ciężki: 10%
(skrócenie czasu odnowienia występuje raz na atak).
12

Obrona
Oczyszczająca seria

Trafienie ostatnim atakiem miecza dwuręcznego w serii skraca czas działania na ciebie negatywnych efektów o 10%. (Czas odnowienia efektu: 5 s).

Katastrofalna kontra

Blokuj przez 2 sekundy, zmniejszając utratę wytrzymałości podczas bloku o 90%, a następnie przeprowadź kontratak, który trafia wszystkich wrogów w promieniu 4 m.
• Bez blokowania: 80% obrażeń od broni.
• 1 blok: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
• 2 bloki: 80% obrażeń od broni i dłuższe zachwianie.
• 3 bloki: 80% obrażeń od broni i odrzucenie.
Ta zdolność aktywuje determinację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Użyj ponownie tej zdolności lub wykonaj atak podstawowy, aby wykonać kontratak wcześniej.
Gdy kontratak tej zdolności dobiegnie końca, przybierzesz postawę obronną.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
• Bez blokowania: 80% obrażeń od broni.
• 1 blok: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
• 2 bloki: 80% obrażeń od broni i dłuższe zachwianie.
• 3 bloki: 80% obrażeń od broni i odrzucenie.
Ta zdolność aktywuje determinację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Użyj ponownie tej zdolności lub wykonaj atak podstawowy, aby wykonać kontratak wcześniej.
Gdy kontratak tej zdolności dobiegnie końca, przybierzesz postawę obronną.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
20.0

Doskonała czujność

Jeśli otrzymasz trafienie przy pełnym zdrowiu, przyjmujesz o 20% mniej obrażeń i zyskujesz 20% umocnienia na 3 s. (czas odnowienia efektu: 20 s).
14

Droga obrony

Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka obrony sprawia, że przyjmujesz postawę obrony na 10 s.
Właściwości postawy obrony:
• Otrzymywane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Zadawane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Punkt obrony: Blokuj otrzymywane ciosy, gdy twoje ciężkie ataki nabierają mocy.
(Przyjęcie postawy ataku lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę obrony).
Właściwości postawy obrony:
• Otrzymywane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Zadawane obrażenia są zmniejszone o -15%.
• Punkt obrony: Blokuj otrzymywane ciosy, gdy twoje ciężkie ataki nabierają mocy.
(Przyjęcie postawy ataku lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę obrony).

Baczna postawa

Po przybraniu postawy obronnej zyskasz umocnienie zwiększające twój pancerz o 25% przy następnym trafieniu, jakie otrzymasz w ciągu 5 s.
(Nie dotyczy obrażeń od negatywnych efektów).
(Nie dotyczy obrażeń od negatywnych efektów).

Naostrzenie miecza

Zwiększa obrażenia podstawowe o 3% za każdą posiadaną premię do miecza dwuręcznego. (Maks. liczba premii: 4).
15

Wyszczerbiona kontra

Kontratak powoduje krwawienie na 6 s za każdy poziom siły. Każdy ładunek zadaje 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).

Huczące przebicie

Wbicie broni w ziemię, wyzwalające falę uderzeniową o promieniu 4 m, zadającą 120% obrażeń od broni. Za każdego trafionego wroga zyskasz 10% umocnienia na 7 s (Kumuluje się do 3 razy).
Zdolność generuje 200% zagrożenia i zapewniadeterminację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Zdolność generuje 200% zagrożenia i zapewniadeterminację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
20.0

Mocarny cios

Nabij wrogów na miecz dwuręczny, a następnie brutalnie wyszarpnij ostrze. Każde trafienie przywraca 20 pkt wytrzymałości.
Pierwsze trafienie: 40% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni i przyciągnięcie celu o 1.5 m bliżej ciebie.
Ta zdolność generuje 150% zagrożenia.
Gdy drugi atak tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Pierwsze trafienie: 40% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni i przyciągnięcie celu o 1.5 m bliżej ciebie.
Ta zdolność generuje 150% zagrożenia.
Gdy drugi atak tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Czas odnowienia
18.0
16

Niezachwiane ostrze

Naładowane ataki ciężkie zapewniają determinację i wywołują krwawienie na 6 s, zadające 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).
18

Mocarna regeneracja

Jeśli cel zostanie trafiony pierwszym uderzeniem mocarnego ciosu, odzyskasz zdrowie w wysokości 50% obrażeń od broni.
W postawie obrony pierwszy cios nakłada również 2 efekty krwawienia na 6 s, które zadają 5% obrażeń od broni w każdej sekundzie. (Kumuluje się do 5 razy).
W postawie obrony pierwszy cios nakłada również 2 efekty krwawienia na 6 s, które zadają 5% obrażeń od broni w każdej sekundzie. (Kumuluje się do 5 razy).
17

Mocarna odnowa

Jeśli cel zostanie trafiony drugim uderzeniem mocarnego ciosu, czas odnowienia pozostałych zdolności miecza dwuręcznego zostanie skrócony o 20%.
Czas odnowienia
18.0
19

Bezbłędny obrońca

Zmniejsza utratę wytrzymałości wywoływaną przez wrogie ataki o 50% podczas blokowania ataków zaraz po zmianie postawy na obronną lub z punktem obrony.
Blokowanie ataków w tym okresie wywołuje 5% rozdarcia na 10 s przeciwko atakującym w zwarciu. (Kumuluje się do 3 razy).
Blokowanie ataków w tym okresie wywołuje 5% rozdarcia na 10 s przeciwko atakującym w zwarciu. (Kumuluje się do 3 razy).

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!