🇺🇸
Feinnon Healing
5
- Opublikowano:

Rola:
Healer
Przeznaczenie:
Tylko PvE
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
118
Inteligencja
300
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
6.0

Wyzwolenie

Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
1

Święta ziemia

Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
20.0
4

Laska, która krzepi

Ataki ciężkie usuwają 1 negatywny efekt, gdy przelecą przez sojusznika.
2

Laska, która leczy

Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
3

Desperacka szybkość

Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
8

Uświęcona ziemia

Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
5

Rewitalizacja

Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
7

Wspólne zmagania

Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.

Pomazany

Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
6

Rykoszet

Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.

Święta ochrona

Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
9

Intensyfikacja

Po trafieniu wroga atakiem ciężkim zyskujesz kumulującą się premię 10% do skuteczności leczenia bazującego na obrażeniach na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
10

Boskie błogosławieństwo

Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
11

Obrońca
Kula ochronna

Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Czas odnowienia
10.0
12

Chyże światło

Po wykonaniu uniku przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach przez 5 s.
16

Błogosławieństwo obrońcy

Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
13

Dotyk obrońcy

Podstawowe ataki laską życia zapewniają 15% do umocnienia na 3 s po trafieniu wroga. (Umocnienie zwiększa pancerz).

Światło przewodnie

Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zadaje 146% obrażeń od broni wrogom, przywiera do celu i przywraca wszystkim sojusznikom w promieniu 3 m zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Czas odnowienia
35.0
17

Wspólna ochrona

Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.
14

Siła obrońcy

Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.

Objęcia światła

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie w wysokości 80% obrażeń broni + 20% zdrowia więcej za każdą premię laski życia działającą na cel.
Koszt: 18 many.
Koszt: 18 many.
Czas odnowienia
4.0

Nasycone światło

Zwiększa obszar działania światła przewodniego o 4.5 m.
18

Egida

Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.
15

Balans

Gdy masz mniej niż 50% zdrowia i trafi cię wróg, zyskujesz 10% do przyspieszenia na 5 s. (Czas odnowienia: 20 s).

Błogosławiony blask

Światło przewodnie trwa o 5 s dłużej.
19

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!