🇺🇸
BEST M10 Healer Set Good for ALL Mutations v1
31
- Opublikowano:

Rola:
Healer
Przeznaczenie:
Ekspedycje
Atrybuty (189)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
300
Skupienie
210
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia

Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Czas odnowienia
6.0
1

Wyzwolenie

Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
6

Przywilej

Koszt boskich objęć: 20 many.
2

Święta ziemia

Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Czas odnowienia
20.0
3

Laska, która leczy

Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
7

Desperacka szybkość

Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
11

Uświęcona ziemia

Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
4

Rewitalizacja

Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
19

Wspólne zmagania

Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.
10

Pomazany

Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
5

Rykoszet

Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.

Święta ochrona

Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
9

Intensyfikacja

Po trafieniu wroga atakiem ciężkim zyskujesz kumulującą się premię 10% do skuteczności leczenia bazującego na obrażeniach na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
8

Boskie błogosławieństwo

Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
12

Obrońca
Kula ochronna

Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Czas odnowienia
10.0
13

Chyże światło

Po wykonaniu uniku przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach przez 5 s.
17

Błogosławieństwo obrońcy

Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
14

Wspólna ochrona

Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.
15

Siła obrońcy

Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.
18

Egida

Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.
16

Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!