Baza Danych Wszystkich Dokumentów Lore New World | Strona 13
Najlepsze miejsce, aby zagłębić się w lore MMO New World i odkryć wszystkie niuanse świata Aeternum. Znajdź wszystkie notatki! Strona 13.
Almeda
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Zemsta kapitana
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Zapiski okrętowe, 11 października
Ukształtowanie terenu
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Niebieskie lampy
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Cena życia
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Aeternum na horyzoncie
Rozdział::
Śmierć i odrodzenie
#2
Odrzucono: Wypad! Strażnica Everetta
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Strażnica Duncana
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Wiekuista Jutrzenka
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Stanica Brzasku
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Tkacka Stanica
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Tkacki Punkt
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Fort Velazquez
Rozdział::
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Stanica Monarchy
Rozdział::
Posterunki
#1
Wiatrochron
Podstawy poruszania się i interakcje
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Podstawy walki
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Zdrowie, wytrzymałość i mana
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Jedzenie i picie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Nawigacja po interfejsie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Biwakowanie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Śmierć i odradzanie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Menu funkcji społeczności
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Ekwipunek
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Podstawowe wytwarzanie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Zgłaszanie niewłaściwego zachowania
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Problemy techniczne i wsparcie
Rozdział::
Mechanika i interfejs gry
#2
Przegląd funkcji wytwarzania
Podstawowe kroki
Rozdział::
Wytwarzanie
#3
