🇺🇸
Bow Rapier
1
- Opublikowano:
Rola:
Ranged (Dystansowy)
Przeznaczenie:
Ogólne (PvP i PvE)
Atrybuty (190)
5
Siła
363
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Stream Autora na Twitchu
Umiejętności
Krew
Tondo

Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Czas odnowienia
6.0

Odświeżające ciosy

Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
En garde

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
1
Nawałnica ciosów

Przyjmij szermierczą pozę i wyprowadź serię pięciu szybkich pchnięć, z których każde kolejne zadaje 60% obrażeń od broni.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Czas odnowienia
16.0
3

Popis i finisz

Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Czas odnowienia
20.0
2

Przytłoczenie

Każde trafienie nawałnicy ciosów zadaje 25% więcej obrażeń przeciwko blokom.
4
Pragnienie krwi

Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Czas odnowienia
6.0
Z klasą

Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
8
Lekkie ostrze

Zwiększa obrażenia zadawane przez oba środkowe zamaszyste ataki wyprowadzane w serii ataków lekkich o 8%.
10
Migające ciosy

Każde trafienie nawałnicy ciosów skraca jej czas odnowienia o 7%.
Czas odnowienia
16.0
5
Jeszcze raz

Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Czas odnowienia
6.0
Ciężkie przebicie

Każdy atak ciężki, który sięgnął krwawiącego przeciwnika, przedłuża krwawienie z ran zadanych za pomocą rapiera o 2 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
Stylowo

Zyskujesz 20 wytrzymałości, jeśli finisz trafi jakiś cel.
9
Aż do kości

Każde trafienie nawałnicy ciosów przedłuża krwawienie spowodowane przez rapier o 1 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
6
Odpowiednia odległość

Zwiększa obrażenia zadawane przez tondo o 100%, jeśli na cel działa już efekt krwawienia zadany przez rapier.
Paliwo

Każde obrażenie wywołane efektem krwawienia nałożonym przez tondo skraca czas odnowienia tej zdolności o 3.5%.
Czas odnowienia
20.0
Dopełnienie

Ostatnie trafienie nawałnicą ciosów nakłada na cel krwawienie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s.
7
Gracja
Desperacja

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy twoja wytrzymałość spada poniżej 40%.
11
Unik

Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Czas odnowienia
12.0

Kontrola oddechu

Zyskujesz 3 wytrzymałości po każdym trafieniu.
12
Riposta

Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Czas odnowienia
18.0

Crescendo

Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Czas odnowienia
12.0
Perfekcjonizm

Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
13
Przebicie

Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Czas odnowienia
20.0
14

Oliwa do ognia

Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.
Czerwone zasłony

Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
19
Allegro

Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Szybki wypad

Zabicie wroga za pomocą tej zdolności skraca jej czas odnowienia o 80%.
Czas odnowienia
20.0
15
Priorytet

Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Czas odnowienia
18.0
Adagio

Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
Pęd

Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
18
Następstwo

Po wykonaniu przebicia twoje następne trafienie krytyczne w ciągu 5 s zada obrażenia większe o 15%.
16
Przerwanie

Jeśli naciśniesz atak podstawowy w dowolnym momencie podczas przebicia, zatrzymasz się i wykonasz kolejny atak z miejsca, zadający 115% obrażeń.
Czas odnowienia
20.0
17
Przedmioty
Przedmioty Jednorazowe
Komentarze (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy!






